loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ واسه برگشتنت دیره,    دیره واسه برگشتنت دیره متن,    دانلود اهنگ دیره از گروه سون,    دانلود موزیک ویدیو دیره گروه سون,&nbs

حسین بازدید : 23 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود آهنگ واسه برگشتنت دیره
,    دیره واسه برگشتنت دیره متن
,    دانلود اهنگ دیره از گروه سون
,    دانلود موزیک ویدیو دیره گروه سون
,    متن اهنگ دیره گروه سون
,    دانلود آهنگ جدید سون باند به نام ادعا
,    دانلود آهنگ گروه سون جدید
,    آهنگ سون باند دوست دارم
,    دانلود آهنگ جدید گروه سون 96
,   

,   

https://nicmusic.net/1396/02/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7/

 

از همون لحظه که عاشقت شدم

تو رو خواستم حتی بیشتر از خودم

حس دلتنگی رو داشتم تو رو تنها نمیذاشتم

کاش میشد بیای و باز شروع کنیم

دوباره قلبمو زیر و رو کنی

آخه تو هنوز باهامی تو هوای نفسامی

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاش تو نیست

قلبت چی میشه ماله کی میشه وقتی که هیچکسی لایق تو نیست

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاش تو نیست

قلبت چی میشه ماله کی میشه وقتی که هیچکسی لایق تو نیست

♫♫♫

تو کجای زندگیمی که نمیری

نمی خوای دست بکشی آروم بگیری

چرا تنهام نمیزاری تا یه لحظه چرا هر لحظه دلم واست میلرزه

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاش تو نیست

قلبت چی میشه ماله کی میشه وقتی که هیچکسی لایق تو نیست

عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثل من عاش تو نیست

قلبت چی میشه ماله کی میشه وقتی که هیچکسی لایق تو نیست

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ واسه برگشتنت دیره دیره واسه برگشتنت دیره متن دانلود اهنگ دیره از گروه سون دانلود موزیک ویدیو دیره گروه سون متن اهنگ دیره گروه سون دانلود آهنگ جدید سون باند به نام ادعا دانلود آهنگ گروه سون جدید آهنگ سون باند دوست دارم دانلود آهنگ جدید گروه سون 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو