loading...

آهنگ گلچین

,    ,    ,    دانلود آهنگ فاصله مجید یحیایی,    دانلود آهنگ من دارم کم میارم مجید یحیایی,    دانلود آهنگ مجید یحیایی کاش از

حسین بازدید : 47 جمعه 03 آبان 1398


,   
,   
,    دانلود آهنگ فاصله مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ من دارم کم میارم مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی کاش از اول
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی عشق شیشه ای
,    دانلود آهنگهای شاد مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ های قدیمی مجید یحیایی
,    اهنگ جدید مجید یحیایی ۹۷

,   
,   

http://muzicir.com/

این چه سر نوشتیه که همش بد میارم

این که رسم زندگی نیست ای خدا کم میارم

از همه سختی گذشتم اما هیچی نمیگم

با همه صبری که دارم من دارم کم میارم

من دارم کم میارم من دارم کم میارم

ای خدا کاری نکردم پس چرا بد میارم

من دارم کم میارم من دارم کم میارم

ای خدا کاری نکردم پس چرا بد میارم

من تو این دوره زمونه از کسی خیری ندیدم

به هر کی خوبی که کردم جز بدی چیزی ندیدم

چشم من تا آخر عمر اون میخواد همش بباره

دیگه اون اشکی نداره واسه خودش بباره

من دارم کم میارم من دارم کم میارم

ای خدا کاری نکردم پس چرا بد میارم

من دارم کم میارم من دارم کم میارم

ای خدا کاری نکردم پس چرا بد میارم

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:00 - 1.72 MB







برچسب ها دانلود اهنگ مجید بی وفا متن اهنگ بی وفا از مجید خراطها دانلود اهنگ بی وفا مجید خراطها با لینک مستقیم دانلود آلبوم وداع مجید خراطها مجید خراطها روز جدایی دانلود آهنگهای قدیمی مجید خراطها مجید خراطها بی رحمی اهنگ بی وفا عشق من ترکی دانلود اهنگ مجید خراطها دانلود آهنگ فاصله مجید یحیایی دانلود آهنگ من دارم کم میارم مجید یحیایی دانلود آهنگ مجید یحیایی کاش از اول دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی دانلود آهنگ مجید یحیایی عشق شیشه ای دانلود آهنگهای شاد مجید یحیایی دانلود آهنگ های قدیمی مجید یحیایی اهنگ جدید مجید یحیایی ۹۷
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو