loading...

آهنگ گلچین

  چشات منو داده به دستای باد دلم عشقت و از کی بخواد دل تو با دلم به سادگی را نمیاد ببین دل من در و رو همه بست تو دلم کی به جز تو نشست اخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوسtabtaraneh.net همش هوس

حسین بازدید : 19 یکشنبه 28 مهر 1398

 

چشات منو داده به دستای باد

دلم عشقت و از کی بخواد

دل تو با دلم به سادگی را نمیاد

ببین دل من در و رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست

اخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

tabtaraneh.net

همش هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

—  ترانه نفس مرتضی پاشایی —

دلم دیگه درگیر عاشقی

تو قلب تو اخه کیه

که بهم نمیگی ما دو تا دلمون یکیه

نذار دیگه سر به سر دل من

اگه در به در دل من

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

اره هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه







برچسب ها متن اهنگ همش هوس تو داره دلم ریمیکس همش هوس تورو داره دلم دانلود رایگان آهنگ همش هوس تورو داره دلم متن آهنگ همش هوس تورو داره دلم دانلود اهنگ مرتضی پاشایی همش هوس تورو داره دلم متن آهنگ نفس مرتضی پاشایی دانلود اهنگ.مرتضی پاشایی اره هوس تورو داره دلم دانلود اهنگ چشات منو داده به دستای باد پاشایی دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی هم نفس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو