loading...

آهنگ گلچین

خیلی دوست دارم گلم بیشتر از اینکه فکر کنی نمیدونی با اون نگات با دل من چه میکنی تو میدونی که قلب من تنها واسه تو میتپه قلبم واست میزنه به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی اونی که من میبینمش تو خواب

حسین بازدید : 21 یکشنبه 28 مهر 1398

خیلی دوست دارم گلم بیشتر از اینکه فکر کنی
نمیدونی با اون نگات با دل من چه میکنی
تو میدونی که قلب من تنها واسه تو میتپه
قلبم واست میزنه
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی
دلم میخواد که عطر تو پر بشه تو هوای من
ریشه کنه نگاه تو تو گرمیه صدای من

,   

nafismusic1.ir


با حس دوست داشتنمو داد بزنم از دلو جون
♫♫♫♫♫♫بگم با من بمون
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی
وجودت توی دنیا منو از غم رها کرده
به هر اسمی به غیر تو منو بی اعتنا کرده
دلم میخواد بدونی تویی سهم من از دنیا
یه عمره منتظر موندم بشی تعبیر این رویا
با من باش ای حس آرامش
♫♫♫♫♫♫معنی خوش رنگ نوازش
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی
به چشم من قشنگ ترین آدم این دنیا تویی
اونی که من میبینمش تو خواب تو رویا تویی

 







برچسب ها متن آهنگ بیژن مرتضوی عشوه دانلود آهنگ با کلام عشوه بیژن مرتضوی اهنگ عشوه بيژن مرتضوي اهنگ عشوه بيژن مرتضوي با کلام دانلود آهنگ بیژن مرتضوی شاد برای عروسی رقص با آهنگ عشوه بیژن مرتضوی دانلود آهنگ های شاد بیژن مرتضوی آهنگ شاد بیژن مرتضوی دانلود گلچین ترانه های بیژن مرتضوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو