loading...

آهنگ گلچین

یه روزی یه جایی یه دل شکوندم یکی عاشقم شد به پاش نموندمچه آسون چه راحت ازش گذشتم دلم رو به قلبی دیگه سپردمپریشون و گریون و دل شکسته هنوزم به هیچکی دلی نبستهچقدر می گفت دوباره،دوباره برگرد چه روزها که

حسین بازدید : 38 شنبه 27 مهر 1398







یه روزی یه جایی یه دل شکوندم یکی عاشقم شد به پاش نموندم

چه آسون چه راحت ازش گذشتم دلم رو به قلبی دیگه سپردم

پریشون و گریون و دل شکسته هنوزم به هیچکی دلی نبسته

چقدر می گفت دوباره،دوباره برگرد چه روزها که بی من تنهایی سر کرد

اما حالا که دارم فکر می کنم،می بینم انگار

اونی که باخته بازی رو فقط من بودم اینبار



حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق رو ببینم

از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

myeasymusic.ir

پشیمونم،پشیمونم،من دیگه بی تو! نه نمی تونم

نمی خونم،نمی خونم،من دیگه جز برای تو،نمی خونم

اما حالا که دارم فکر می کنم،می بینم انگار

اونی که باخته بازی رو فقط من بودم اینبار

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق رو ببینم

از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

پشیمونم،پشیمونم،من دیگه بی تو! نه نمی تونم

نمی خونم،نمی خونم،من دیگه جز برای تو،نمی خونم







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی یه دل شکوندم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام یه دل شکوندم علی عبدالمالکی متن آهنگ یه روزی یه جایی یه دل شکوندم آهنگ علی عبدالمالکی یه روزی یه جایی اکورد اهنگ یه دل شکوندم دانلوداهنگ پشیمونم از علی عبدالمالکی یه روزی یه جایی یه دل شکوندم از علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی یه دل شکوندم ی روزی ی جایی قلبمو شکستن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو