loading...

آهنگ گلچین

,دانلود آهنگ گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر,دانلود آهنگ جان عاشقی علیرضا قربانی,آهنگ لیلای کاملی اتمام عاقلی,دانلود آهنگهای علیرضا قربانی,دانلود آهنگ نگاه علیرضا قربانی,دانلود آهنگ در چشم باد علیرضا قربا

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 24 مهر 1398




,دانلود آهنگ گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر
,دانلود آهنگ جان عاشقی علیرضا قربانی
,آهنگ لیلای کاملی اتمام عاقلی
,دانلود آهنگهای علیرضا قربانی
,دانلود آهنگ نگاه علیرضا قربانی
,دانلود آهنگ در چشم باد علیرضا قربانی

,
,

http://sakhamusic.ir/

این بار من خریده ام
نقد تو را کشیده ام
ناز تو را به دیده ام
ای بر رخت ستاره نشسته
این بارمن که دیده ام
وصل تو را بریده ام
از من و ما بگو چرا
تا کی زنم بر این در بسته
این بار من که خوانده ام
رمز تو در ستاره ها
رار نهان من بگو
با من تمام ماجرا
رویای صادقی در جان عاشقی
لیلای کاملی اتمام عاقلی
تا آستان کویت من پا نهاده بودم
دستم به حلقه در دل با تو داده بودم
دست و دلم که دیدی پایم چرا بریدی
رویای صادقی در جان عاشقی
لیلای کاملی اتمام عاقلی
نیمی زمینی ام نیم آسمانی ام
محتاج پر زدن مجنون آنی ام
گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر
تا آستان کویت من پا نهاده بودم
دستم به حلقه در دل با تو داده بودم
دست و دلم که دیدی پایم چرا بریدی
رویای صادقی در جان عاشقی
لیلای کاملی اتمام عاقلی
نیمی زمینی ام نیم آسمانی ام
محتاج پر زدن مجنون آنی ام
گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ گفتم ببینمت گفتی که صبر صبر دانلود آهنگ جان عاشقی علیرضا قربانی آهنگ لیلای کاملی اتمام عاقلی دانلود آهنگهای علیرضا قربانی دانلود آهنگ نگاه علیرضا قربانی دانلود آهنگ در چشم باد علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو