loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ اگه بدونی من دلم چقدر تنگ شده,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320,    آهنگ اگه بدونی عکساتو بغل کردم علیرضا طل

حسین بازدید : 27 یکشنبه 21 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ اگه بدونی من دلم چقدر تنگ شده
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320
,    آهنگ اگه بدونی عکساتو بغل کردم علیرضا طلیسچی
,    آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی
,    اهنگ اگه بدونی مسعود امامی
,    اهنگ طلیسچی اگه بدونی از این خونه میرم چی
,    دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی اگه بدونی
,    دانلود اهنگ من برای همیشه از این خونه میرم

 

 

https://www.bibakmusic.com/5210/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%D9%8A%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B7%D9%84%D9%8A%D8%B3%DA%86%DB%8C-%D8%A7%DA%AF%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C.html

متن آهنگ اگه بدونی از عليرضا طليسچی

اگه بدوني من چقد دلم تنگ شده
همه ي دلخوشيم همين يه آهنگ شده

در نمياري اشک من احساسي رو
بغل نميکني اون که نميشناسي رو

اگه بدوني اين روزا چقد داغونم
چقد مراقب وسايل اين خونم

دعا کن اون روزاي خوبمون برگرده
ببين نديدنت چقد شکستم کرده خستم کرده

اگه بدوني از اين خونه ميرم چي
اگه بدوني من از غصه پيرم چي

اگه بدوني عکساتو بغل کردم
Age Bedooni Aksato Baghal Kardam

اگه بدوني من دارم ميميرم چي
Age Bedooni Man Daram Mimiram Chi

اگه بدوني از اين خونه ميرم چي
اگه بدوني من از غصه پيرم چي

اگه بدوني عکساتو بغل کردم
Age Bedooni Aksato Baghal Kardam

اگه بدوني من دارم ميميرم چي
Age Bedooni Man Daram Mimiram Chi

ترانه آهنگ اگه بدونی از عليرضا طليسچی

اگه بموني مشکلاتمون حل ميشه
همه چي اينجا مثل روز اول ميشه

اگه تو مثل سابق عاشق من بودي
برت ميگردونم جايي که قبلا بودي
برت ميگردونم جايي که قبلا بودي

اگه بدوني از اين خونه ميرم چي
اگه بدوني من از غصه پيرم چي

اگه بدوني عکساتو بغل کردم
Age Bedooni Aksato Baghal Kardam

اگه بدوني من دارم ميميرم چي
Age Bedooni Man Daram Mimiram Chi

اگه بدوني از اين خونه ميرم چي
اگه بدوني من از غصه پيرم چي

اگه بدوني عکساتو بغل کردم
Age Bedooni Aksato Baghal Kardam

اگه بدوني من دارم ميميرم چي
Age Bedooni Man Daram Mimiram Chi







برچسب ها دانلود آهنگ اگه بدونی من دلم چقدر تنگ شده دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی اگه بدونی 320 آهنگ اگه بدونی عکساتو بغل کردم علیرضا طلیسچی آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی اهنگ اگه بدونی مسعود امامی اهنگ طلیسچی اگه بدونی از این خونه میرم چی دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی اگه بدونی دانلود اهنگ من برای همیشه از این خونه میرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو