loading...

آهنگ گلچین

,    ,    ,    کد اهنگ پیشواز با تو هستم ای مسافر,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد,    اهنگ سعید راد با تو هستم

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 18 مهر 1398


,   
,   
,    کد اهنگ پیشواز با تو هستم ای مسافر
,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد
,    اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر
,    کد پیشواز ایرانسل سعید راد
,    دانلود موزیک ویدیو با تو هستم ای مسافر
,    کلیپ به گذشته برمیگردم به سراغ خاطراتم
,    دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم

,   
,   

 

با تو هستم ای مسافر ای به جاده تن سپرده
ای که دل تنگی غربت
منو از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه
عطر دیدار تو داره
گل به گل گوشه به گوشه
تورو یاد من میاره

دانلود آهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر ای به جاده تن سپرده

♫♫♫♫♫♫

با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سردو بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه می شود دوباره از تو یاد خاطراتم

به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر میگردم از من

آن تویی همیشه ی من توی آیینه ی تقدیر
با همه شکستن از تو نیستم از دست تو دلگیر

 

,    کد اهنگ پیشواز با تو هستم ای مسافر - هنوز ساخته نشده - جهت اطلاع رسانی

mokhtalefmusic.com

 

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز با تو هستم ای مسافر دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از سعید راد اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر کد پیشواز ایرانسل سعید راد دانلود موزیک ویدیو با تو هستم ای مسافر کلیپ به گذشته برمیگردم به سراغ خاطراتم دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو