loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ با تو هستم امیر یگانه,    دانلود اهنگ من تو دستات جون میگیرم,    دانلود آهنگ من با تو هستم چشمات کرده مستم کم ناز کن عزیزم میخوام باهات بر

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 17 مهر 1398


,    دانلود آهنگ با تو هستم امیر یگانه
,    دانلود اهنگ من تو دستات جون میگیرم
,    دانلود آهنگ من با تو هستم چشمات کرده مستم کم ناز کن عزیزم میخوام باهات برقصم
,    دانلود آهنگ این حس قشنگو مدیون تو هستم
,    دانلود آهنگ با تو هستم احمد آزاد
,    دانلود اهنگ دستات تو دستم
,    عشقم با تو هستم
,    دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم
,    آهنگ با تو هستم ای مسافر

https://nicmusic.net/1395/03/amir-yeganeh-called-ba-to-hastam/

این حس قشنگ و مدیون تو هستم// تو با منی و من از عشق تو مستم
چشماتو وا کن ببین جون میگیرم با تو // می کوبه قلب من انقدر تند که نمی دونم می تونم بمونم تا کی تو دنیا تو
من با تو هستم دستاتو تو دستم //میگیرم میمونم رو عهدی که بستم
تو قلبم می مونی تو فقط می دونی// که با چه حرفایی قلبم و بلرزونی
هر لحظه که قلبم از عشقت میلرزه// اون لحظه به یه دنیا می ارزه
بت وابستم می ترسم از دستم آخر بشی خسته
من با تو هستم دستاتو تو دستم// میگیرم می مونم رو عهدی که بستم
تو قلبم می مونی تو فقط می دونی// که با چه حرفایی قلبم و بلرزونی
نای موندن تو دنیای بی تو رو ندارم// نمی شه پیش چشمات چشمام و رو هم بزارم
تو باشی انگار من دنیا رو تو دستام دارم
من با تو هستم دستاتو تو دستم //میگیرم می مونم رو عهدی که بستم
تو قلبم می مونی تو فقط می دونی// که با چه حرفایی قلبم و بلرزونی

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ با تو هستم امیر یگانه دانلود اهنگ من تو دستات جون میگیرم دانلود آهنگ من با تو هستم چشمات کرده مستم کم ناز کن عزیزم میخوام باهات برقصم دانلود آهنگ این حس قشنگو مدیون تو هستم دانلود آهنگ با تو هستم احمد آزاد دانلود اهنگ دستات تو دستم عشقم با تو هستم دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم آهنگ با تو هستم ای مسافر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو