loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از راد,    اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر,    دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر از امین حبیبی,    کلیپ

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 17 مهر 1398


,    دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از راد
,    اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر
,    دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر از امین حبیبی
,    کلیپ با تو هستم ای مسافر
,    باتوهستم ای مسافر امین حبیبی
,    کد پیشواز همراه اول با تو هستم ای مسافر
,    موزیک ویدیو سعید راد با تو هستم ای مسافر
,    دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم
,    اهنگ با تو هستم ای مسافر معین

,   

http://sakhamusic.ir/saeed-rad-called-ba-to-hastam-ey-mosafer/

با تو هستم ای مسافر ای به جاده تن سپرده
ای که دلتنگی غربت منو از یاد تو برده منو از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه عطر دیدارتو داره گل به گل گوشه به گوشه تو رو یاد من میاره
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی ودا و بی تفاوت درد بی صدا شکستی درد و بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه میشود دوباره از تو داغ خاطراتم
به تو میرسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو برمیگردم حتما
این تویی همیشه ی من توی آینه ی تقدیر
با همه شکستم از تو نیستم از دست تو دلگیر
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی ودا و بی تفاوت درد بی صدا شکستی درد و بی صدا شکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم
تازه میشود دوباره از تو داغ خاطراتم
به تو میرسم همیشه در نهایت رسیدن
هرجا باشی و باشم به تو برمیگردم حتما
این تویی همیشه ی من توی آینه ی تقدیر
با همه شکستم از تو نیستم از دست تو دلگیر
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی ودا و بی تفاوت درد بی صدا شکستی درد و بی صدا شکستی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود اهنگ باتو هستم ای مسافر از راد اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر دانلود آهنگ با تو هستم ای مسافر از امین حبیبی کلیپ با تو هستم ای مسافر باتوهستم ای مسافر امین حبیبی کد پیشواز همراه اول با تو هستم ای مسافر موزیک ویدیو سعید راد با تو هستم ای مسافر دانلود اهنگ سعید راد عاشقت هستم اهنگ با تو هستم ای مسافر معین دانلود اهنگ راد باتوهستم ای مسافر اهنگ سعید راد با تو هستم ای مسافر شاهرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو