loading...

آهنگ گلچین

  دلم مثل حالم پریشونه امشب ♫♫ تو دلسوز من باش  ♫♫ که از هر طرف غم فراوونه امشب  ♫♫ تو دلسوز من باش  ♫♫ رو سینت بذاری سر بی قرارو  ♫♫ تو دلسوز من باش  ♫♫ که طاقت ن

حسین بازدید : 212 یکشنبه 14 مهر 1398

 

دلم مثل حالم پریشونه امشب ♫♫
تو دلسوز من باش  ♫♫
که از هر طرف غم فراوونه امشب  ♫♫
تو دلسوز من باش  ♫♫
رو سینت بذاری سر بی قرارو  ♫♫
تو دلسوز من باش  ♫♫
که طاقت ندارم بده روزگارو  ♫♫
تو دلسوز من باش  ♫♫
برم سمت کی جز تو که  ♫♫
از بعد عشق دلت پیش من نیست  ♫♫

 

musicdel.ir







برچسب ها کد پیشواز دلم مثل حالم پریشونه امشب ایرانسل کد پیشواز دلم مثل حالم پریشونه امشب همراه اول دانلود آهنگ دلم مثل حالم پریشونه امشب با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دلم مثل حالم پریشونه امشب لینک مستقیم دانلود ریمیکس دلم مثل حالم پریشونه امشب دانلود آهنگ دلم مثل حالم پریشونه امشب متن و شعر آهنگ دلم مثل حالم پریشونه امشب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو