loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دلواپس میشه برام هوامو داره چشاش,    دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم کنارش آرامش دارم,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشم

حسین بازدید : 36 چهارشنبه 10 مهر 1398


,    دانلود اهنگ دلواپس میشه برام هوامو داره چشاش
,    دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم کنارش آرامش دارم
,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم
,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبی رو چجوری بشمارم
,    دانلود آهنگ آرامش از ادی عطار و مروارید
,    آهنگ دلواپس میشه برام
,    دانلود آهنگ ثابت کرد با همه فرق داره
,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبی رو چطور بشمارم
,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم کنارش ارامش دارم

 

https://www.balmusic.ir

متن آهنگ آرامش از ادی عطار
(آهنگ آرامش از آلبوم همه میدونن ادی عطار)
ثابت کرد با همه فرق داره ثابت کرد مالِ منه
دنیامو زیر و رو کرد چشماش درمون حالِ منه

دلواپس میشه برام هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام؟ اونو دوس داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم خوبی هاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم آرامش، بی اندازه دوسش دارم
خوبی هاشو چطور بشمارم، کنارش آرامش دارم آرامش

تکست آهنگ آرامش از ادی عطار



دیوونم کرد انقدر دیوونست، درگیره قلبم با اون
آرومم وقتی که راه میریم با هم دیگه توو بارون

دلواپس میشه برام هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام؟ اونو دوس داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم خوبی هاشو چطور بشمارم
کنارش آرامش دارم آرامش، بی اندازه دوسش دارم
خوبی هاشو چطور بشمارم، کنارش آرامش دارم آرامش







برچسب ها دانلود اهنگ دلواپس میشه برام هوامو داره چشاش دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم کنارش آرامش دارم دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبی رو چجوری بشمارم دانلود آهنگ آرامش از ادی عطار و مروارید آهنگ دلواپس میشه برام دانلود آهنگ ثابت کرد با همه فرق داره دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبی رو چطور بشمارم دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم کنارش ارامش دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو