loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای برمن,    دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام,  

حسین بازدید : 837 شنبه 06 مهر 1398


,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای برمن
,    دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد
,    دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام
,    اهنگ دشتی سر راهم دوتا شد وای بر من
,    دانلود اهنگ سر راهم دو تا شد وای بر من رضا نیک فرجام
,    دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من
,    اهنگ دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من
,    اهنگ رفیق ازمن جداشدوای برمن
,    دانلوداهنگ سرراهم دوتاشدوای برمن رفیق ازمن جداشدوای برمن

http://nakaman1.ir/78202/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B2.html

 

ای وای چرا .. چرا فایز از این دردا نمیرد

پری زاده شب را آفریدی ای داد ………

ای دوست تو هرچند بی وفایی یادت ای دوست

ای وای چرا ای وای چرا ایستاده بودی کنج دیوار …

نپرسیدی هلاج درد بیمار

ای وای هلاج درد بیماران طبیب است

هلاج درد من والا دیدن یار

ای دوست ای وای سر راهم دوتا شد وای بر من

وای بر من ……. . ..

روزگار سر راهم دوتا شد وای بر من

رفیق از من جدا شد وای بر من

روزگار رفیق ای وای رفیق شروه بجلی

ای وای رفیق از من جدا شد رفت غربت ..

به غربت آشنا شد وای بر من

روزگارم … روزگار که باید هم بسوزم هم بسازم

روزگار تن شوریده ام افتاده در بند

بنالم این تن شوریده تا چند

ای وای منو یعقوب عمری گریه کردیم

من از فرزند مردم او ز فرزند

روزگار روزگار شروه پدر سناسیری

تو نیستی در برم والا دل در برم نیست

هوای دیگری اندر سرم نیست …….

 

دانلود شروه







برچسب ها دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای برمن دانلود اهنگ رضا نیک فرجام سر راهم دوتا شد دانلود اهنگ سر راهم دوتا شد وای بر من رضا نیک فرجام اهنگ دشتی سر راهم دوتا شد وای بر من دانلود اهنگ سر راهم دو تا شد وای بر من رضا نیک فرجام دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من اهنگ دشتی رفیق از من جدا شد وای بر من اهنگ رفیق ازمن جداشدوای برمن دانلوداهنگ سرراهم دوتاشدوای برمن رفیق ازمن جداشدوای برمن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو