loading...

آهنگ گلچین

  تصدق چشاش برم تصدق چشاش بهش بگم دوسش دارم ♯?دارم میرم یواش یواش تصدق چشاش ♯?برم تصدق چشاش بهش بگم دوسش دارم میدونی من که فداتم میدونی میدونی خاک زیر پاتم میدونی عاشقی ناز و نگاتم میدونی ,&nbs

حسین بازدید : 265 جمعه 05 مهر 1398

 

تصدق چشاش برم تصدق چشاش
بهش بگم دوسش دارم
♯?دارم میرم
یواش یواش
تصدق چشاش
♯?برم تصدق چشاش
بهش بگم دوسش دارم
میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
عاشقی ناز و نگاتم میدونی


,   

 

من همیشه چشم براتم میدونی
میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
عاشقی ناز و نگاتم میدونی
من همیشه چشم براتم میدونی
♯?دارم میرم
یواش یواش
تصدق چشاش
برم تصدق چشاش
بهش بگم دوسش دارم
تو بازم گلابی گلهای گونه هستی
تو همون یاا که برام میمونه هستی
تو به اون قبله که خدا شو میپرستی
تو یه عشق پاکی بازم یه دنیا هستی
♯?دارم میرم
یواش یواش
برم پس از توغ چشاش
بهش بگم دوستش دارم
جونم و من میدم براش
♯?میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
عاشقی ناز و نگاتم میدونی
من همیشه چشم براتم میدونی
میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
عاشقی ناز و نگاتم میدونی
من همیشه چشم براتم میدونی
دارم میرم
♯?یواش یواش
دارم میرم
یواش یواش
برم پس از توغ چشاش
بهش بگم دوستش دارم
♯?جونم و من میدم براش
تو بازم گلابی گلهای گونه هستی
تو همون یاا که برام میمونه هستی
تو به اون قبله که خدا شو میپرستی
تو یه عشق پاکی بازم یه دنیا هستی
دارم میرم
♯?یواش یواش
برم پس از توغ چشاش
بهش بگم دوستش دارم
جونم و من میدم براش
میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
♯?عاشقی ناز و نگاتم میدونی
من همیشه چشم براتم میدونی
میدونی من که فداتم میدونی
میدونی خاک زیر پاتم میدونی
عاشقی ناز و نگاتم میدونی
من همیشه چشم براتم میدونی

 

https://nafismusic.ir

 








برچسب ها دانلود آهنگ شهیاد دارم میرم دانلود اهنگ عروسی دارم میرم یواش یواش دانلود اهنگ بندری دارم میرم یواش یواش ریمیکس اهنگ دارم میرم یواش یواش دانلود اهنگ ارکستی دارم میرم یواش یواش اهنگ تصویری شهیاد دارم میرم دانلود اهنگ شاد شهیاد دانلود تمام اهنگ های شهیاد لیست آهنگهای قدیمی شهیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو