loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ تنهایی سعید مدرس,دانلود ترانه تنهایی سعید مدرس,کد پیشواز همراه اول تنهایی سعید مدرس,متن آهنگ تنهایی سعید مدرس,آهنگ تنهایی سعید مدرس,دانلود آهنگ با لینک

حسین بازدید : 113 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ تنهایی سعید مدرس  www.xni3e.ir
Lyrics Music Saeid Modarres Tanhayi
متن آهنگ تنهایی سعید مدرس
ترانه و شعر آهنگ تنهایی سعید مدرس
تنهایی هر کس به اندازه حرفای نگفتشه رفتنه بی هدف بهتر از ایستادن در آرامشه
رفتن یعنی فرار از تکرار از روزمرگی از جایی که به خودت حتی نتونی راست بگی
من یاد گرفتم درای بسته رو با صبر باز کنم اونجا که به بن بست رسیدم دوباره آغاز کنم
تکست آهنگ تنهایی سعید مدرس
زندگی یعنی یه جاده با یک جفت کفش آهنی تا به مقصد نرسیده دوباره عزم سفر کنی


رفتن یعنی فرار از تکرار از روزمرگی از جایی که به خودت حتی نتونی راست بگی
من یاد گرفتم درای بسته رو با صبر باز کنم اونجا که به بن بست رسیدم دوباره آغاز کنم

http://www.faratext.com/








برچسب ها کد آهنگ تنهایی سعید مدرس دانلود ترانه تنهایی سعید مدرس کد پیشواز همراه اول تنهایی سعید مدرس متن آهنگ تنهایی سعید مدرس آهنگ تنهایی سعید مدرس دانلود آهنگ با لینک مستقیم تنهایی سعید مدرس دانلود آهنگ جدید تنهایی سعید مدرس بهمن ماه 1395 ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنهایی سعید مدرس دانلود موزیک ویدیو تنهایی سعید مدرس متن ترانه تنهایی سعید مدرس کد موزیک تنهایی سعید مدرس دانلود آهنگ تنهایی سعید مدرس کیفیت 320 تکست آهنگ تنهایی سعید مدرس دانلود آهنگ جدید تنهایی سعید مدرس دانلود آهنگ تنهایی سعید مدرس ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو