loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ باد میشم تو موهات,    من باد میشم میرم تو موهات 320,    دانلود آهنگ من باد میشم میرم تو موهات mp3,    دانلود آهنگ باد میشم

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 03 مهر 1398


,    دانلود اهنگ باد میشم تو موهات
,    من باد میشم میرم تو موهات 320
,    دانلود آهنگ من باد میشم میرم تو موهات mp3
,    دانلود آهنگ باد میشم میرم تو موهات با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ زینهار باد بودم لای موهات
,    دانلود کلیپ من باد میشم میرم تو موهات
,    دانلود کلیپ علی عظیمی من باد میشم میرم تو موهات
,    آهنگ مشکلم بخت بدو تلخی ایام نیست
,    دانلود آهنگ علی عظیمی شاپرک

https://upmusics.com/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D9%88-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%D8%AA/

همه تو رو دوست دارن و ذهن گرفتار داری
دمتم گرم دمتم گرم دمتم گرم دمتم گرم ♬♫
نزدیک میشم دور میشم ♬♫
بلکه مقبول در این راه پر از ♬♫
استرس و وضله ناجور بشم ♬♫
اینه قصه م اینه قصه م اینه قصه م
من برق میشم میرم تو چشمات
اشک میشم میرم رو گونت


زلف میشم میام رو شونت
من باد میشم میرم تو موهات ♬♫
سیگار میشم میرم رو لبهات ♬♫
دود میشم میرم تو ریه ت ♬♫
ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب ♬♫
من با این خیال خامم گرم نمیشه
ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ باد میشم تو موهات من باد میشم میرم تو موهات 320 دانلود آهنگ من باد میشم میرم تو موهات mp3 دانلود آهنگ باد میشم میرم تو موهات با لینک مستقیم دانلود آهنگ زینهار باد بودم لای موهات دانلود کلیپ من باد میشم میرم تو موهات دانلود کلیپ علی عظیمی من باد میشم میرم تو موهات آهنگ مشکلم بخت بدو تلخی ایام نیست دانلود آهنگ علی عظیمی شاپرک دانلود آهنگ باد میشم میرم تو موهات 320 دانلود موزیک ویدیو پیش درآمد علی عظیمی دانلود آهنگ باد میشم میرم تو موهات متن آهنگ که من باد میشم میرم تو موهات اکورد اهنگ باد میشم میرم تو موهات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو