loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم که قلبمو شکستی,    نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی,    دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی,    دانلو

حسین بازدید : 407 چهارشنبه 03 مهر 1398




,    دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم که قلبمو شکستی
,    نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی
,    دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی
,    دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم رومن چشاتو بستی
,    اهنگ دلم شکست بدست تو
,    دانلود اهنگ دلم شکست برای تو
,    اهنگ دلم شکست احسان کریمی
,    دلم شکست به دست تو حمید فلاح

,   


http://sakhamusic.ir/ehsan-karimi-called-delam-shekast/

متن آهنگ احسان کریمی دلم شکست
دلم شکست بازم دلم شکسته پای عشق اون
نموند و رفت نزاشت که حتی بهش بگم پیشم بمن
به آسونی چشاشو بست روی عشقمون
تنهام گذاشت با اینکه میدونست خوب دوسش دارم
از این به بعد دلم رو دست هیچکسی نمیسپرم
حالا که نیست باید روزای تنهاییمو بشمرم
وابسته شد به دیگرون ازم سرد شد دلش
به روش نمیزدم بفهمه خودش نمیدونستم شده عاشقش
چشاشو بست تنهامو گذاشنتو رفت
و پاشو پس کشید اشک توی چشمم ندید
به راحتی از عشق من دلبرید
تو فکرشم با اینکه میدونم چیکار کرد باهام
نمیدونم چرا هنوزم ارزش داره برام
دلم میخواد دوباره برگرده تولحظه هام
دل میخواد که حس کنم کابوس رفتنش
با گریه هام چشامو باز کنم بازم ببینمش
دلم میخواد دیوونه شم بازم با عطر رو تنت
نمیشه که باور کنم که دیگه رفته از پیشم
نمتونم به این جدایی راضی شم
تا وقتی که نباشم زجر میکشم
چشاشو بست تنهامو گذاشنتو رفت
و پاشو پس کشید اشک توی چشمم ندید
به راحتی از عشق من دلبرید
تو فکرشم با اینکه میدونم چیکار کرد باهام
نمیدونم چرا هنوزم ارزش داره برام
دلم میخواد دوباره برگرده تولحظه هام
دل میخواد که حس کنم کابوس رفتنش
با گریه هام چشامو باز کنم بازم ببینمش
دلم میخواد دیوونه شم بازم با عطر رو تنت

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم که قلبمو شکستی نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم ک قلبمو شکستی دانلود اهنگ نمیتونم باور کنم رومن چشاتو بستی اهنگ دلم شکست بدست تو دانلود اهنگ دلم شکست برای تو اهنگ دلم شکست احسان کریمی دلم شکست به دست تو حمید فلاح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو