loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ من که تکو تنها لشکری بیمه,    من که تک و تنها لشکری بیمه رضا غلامی,    دانلود اهنگ مازندرانی منکه تک و تنها لشکری بیمه,   

حسین بازدید : 613 جمعه 29 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ من که تکو تنها لشکری بیمه
,    من که تک و تنها لشکری بیمه رضا غلامی
,    دانلود اهنگ مازندرانی منکه تک و تنها لشکری بیمه
,    دانلود اهنگ شمالی من که تک و تنها لشکری بیمه
,    دانلود اهنگ مهرداد پازواری تک و تنها بیمه
,    من که تک و تنها لشکری بیمه اهنگ
,    دانلود آهنگ من که تک و تنها لشکری بیمه
,    دانلود اهنگ من ک تک و تنها لشکری بیمه
,    اهنگ مازندرانی منکه تکو تنها لشکری بیمه

,   

 

https://sevilmusic.com/article/3705/

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
هااای جان لیلی، هاای هاای
دلبر تیسه پرونده دار بهیمه چند سالی من زندون کنار دهیمه ✌♪v
حکم ابد پشت دیوار دومه شی طناب ره بالای دار بدیمه ✌♪v
های روزگار لس هاده ✌♪v
اتی مره نفس هاده بالای دار نشیمه جوونی ره پس هاده ✌♪v
ای روزگار اسا لس هاده جوونی ره پس هاده ✌♪v
هااای هااای هاای هاااای
من که تک و تنها لشگری ومه ✌♪v
فرمانده بی بال و پری ویمه ✌♪v
پادشاه بی تاج و زری ویمه ✌♪v
کل ایرون من شیسه یلی ومه ✌♪v
آی روزگار لس هاده ✌♪v
اتی مره نفس هاده ✌♪v
بالای دار نشیمه جوونی ره پس هاده ✌♪v

آ رفق پادشاه شهر ووش تک و تنها شی سه لشگر ووش ✌♪v
هااای امان امان جانااا
تموم شاکیا داشتنه شکایت همه هر دری زونه تا رضایت ✌♪v
منی حکم اعدام ویه صد در صد ✌♪v
می عمر دنیا دیه وی بیه حکمت ✌♪v
آی روزگار لس هاده اتی مره نفس هاده بالای دار نشیمه جوونی ره پس هاده ✌♪v
جان دلبر بی گناهمه ز ندونی دلی درد ره ندونی ✌♪v
هااای جان لیلی
دلبر منی چند ساله انفرادی جان ماری دعا منی آزادی ✌♬v
از خوشحالی رفق بیمه فریادی ✌♬v
شی جان ماری دا هلا می یادی ✌♬v
آی روزگار لس هاده اتی مره نفس هاده بالای دار نشیمه جوونی ر ه پس هاده ✌♬v

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

وحید مرادی حکم اعدام

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ من که تکو تنها لشکری بیمه من که تک و تنها لشکری بیمه رضا غلامی دانلود اهنگ مازندرانی منکه تک و تنها لشکری بیمه دانلود اهنگ شمالی من که تک و تنها لشکری بیمه دانلود اهنگ مهرداد پازواری تک و تنها بیمه من که تک و تنها لشکری بیمه اهنگ دانلود آهنگ من که تک و تنها لشکری بیمه دانلود اهنگ من ک تک و تنها لشکری بیمه اهنگ مازندرانی منکه تکو تنها لشکری بیمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو