loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ یکی از همین شبا یکی میاد,    دانلود آهنگ یه شب از همین شبا بتی,    دانلود اهنگ یه شب از همین شبا,    دانلود آهنگ همزبون از

حسین بازدید : 49 پنجشنبه 28 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ یکی از همین شبا یکی میاد
,    دانلود آهنگ یه شب از همین شبا بتی
,    دانلود اهنگ یه شب از همین شبا
,    دانلود آهنگ همزبون از بتی
,    دانلود اهنگ یه شب از همین شبا یکی میاد
,    آهنگ یه شب از همین شبا یکی میاد
,    اهنگ یه شب از همین شبا یه شب سرد و سیاه
,    یه شب از همین شبا از مریم آل داوود
,    دانلود اهنگ مینویسم اسمشو روی همه پنجره ها

,   

 

 

 

http://nakaman1.ir/54305/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%85%D8%B2%D8%A8%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AA%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86.html

یه شب از همین شبا یه شب سرد و سیاه

یکی از اونور ابرها میرسه غصه های منو باور میکنه

گل تنهاییمو پرپر میکنه

واسه من قصه ی موندن میخونه

می مونه همیشه با من می مونه

اون همونه یه افق یه آسمونه واسه من

نمیدونم چی بگم یه همزبونه واسه من

یه شب از همین شبا یکی میاد

با صدای مهربونش توی باد

شب من رنگ ستاره میگیره

میمیره فصل جدایی میمیره

می نویسم اسمشو روی همه پنجره ها

چه عزیز واسه من مثل هوا مثل خدا

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ یکی از همین شبا یکی میاد دانلود آهنگ یه شب از همین شبا بتی دانلود اهنگ یه شب از همین شبا دانلود آهنگ همزبون از بتی دانلود اهنگ یه شب از همین شبا یکی میاد آهنگ یه شب از همین شبا یکی میاد اهنگ یه شب از همین شبا یه شب سرد و سیاه یه شب از همین شبا از مریم آل داوود دانلود اهنگ مینویسم اسمشو روی همه پنجره ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو