loading...

آهنگ گلچین

X دانلود جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X کد آهنگ پیشواز ایرانسل جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X شعر نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود نوحه X دانلود مداحی

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 21 شهریور 1398
X دانلود جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X کد آهنگ پیشواز ایرانسل جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X شعر نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود نوحه X دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن صوتی X شعر مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود سینه زنی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود مداحی صوتی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X متن نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود مداحی خوشکل جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن mp3 X دانلود جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن مداحی X دانلود مداحی X متن جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X کد آهنگ پیشواز جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن همراه اول X دانلود صوتی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X متن مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن X دانلود مداحی زیبا - جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن

بابا جون من تو ای بی کفن
به ویرونه امشب تو یک سر بزن
ببین خستمه دیگه بسمه
نَه نایی به پامه نَه جونی به تن
تو و نیزه بابا من و سلسله
تو و سنگ کینه من و آبله
همون ساربونی که دستت برید
منو میکِشید از پِی قافله
چشاتو ببند و نبین روی من
کبودی لبها و ابروی من
تو از نِی سواری بابا خسته ای
بیا سر بذار روی زانوی من

الهی رقیه بمیره برات

بخون از نگام از اشک چشام
از اون لخت خونِ کنار لبام
نشد باورم چی اومد سرم
من هر بار که گفتم بابامو میخوام
فدای سرت هر چی اومد سرم
از این بیشتراشم به جون میخرم
به کوریِ چشمای اون نیزه دار
رسیدیم به هم بازم ای دلبرم
الهی بمیره بابا دخترت
که سنگای دشمن شکسته سرت
منم دست به دیوار میگیرم بابا
شدم قد خمیده مثه مادرت

الهی رقیه بمیره برات

قدم خم شده موهام کم شده
بابا قاتل من همین غم شده
رو نِی رفت سرت کجاست مادرت
الهی بمیره برات دخترت
بگو باشه راحت خیال عمو
نذاشتم ببینه کسی تار مو
از اون روز که دیدم تورو روی نِی
بابا خیلی میسوزه راه گلو
بابا جون ببین که گرفته صدام
میسوزه بابا جای گوشواره هام
اگه تو بمونی دیگه پیش من
منم قول میدم چیزی از تو نخوام

 

 

http://www.zakerin.ir/play/15145

دریافت







برچسب ها دانلود جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن کد آهنگ پیشواز ایرانسل جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن شعر نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود نوحه دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن صوتی شعر مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود سینه زنی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود مداحی صوتی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن متن نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود مداحی خوشکل جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن mp3 دانلود جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن مداحی دانلود مداحی متن جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود نوحه جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن کد آهنگ پیشواز جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن همراه اول دانلود صوتی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن متن مداحی جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن دانلود مداحی زیبا جواد مقدم باباجون من تو ای بی کفن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو