loading...

آهنگ گلچین

می سوزونه دلمو، شوق دیدار بقیع کی میشه سر بذارم، روی دیوار بقیع آهسته گریه کنم، با یاد غربت تو این دل رو جا بذارم، گوشه ی تربت تو یا امام حسن / ای غریب فاطمه دست لطف تو / سفره دار عالمه از غریبیات /هر

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 13 شهریور 1398

می سوزونه دلمو، شوق دیدار بقیع
کی میشه سر بذارم، روی دیوار بقیع
آهسته گریه کنم، با یاد غربت تو
این دل رو جا بذارم، گوشه ی تربت تو
یا امام حسن / ای غریب فاطمه
دست لطف تو / سفره دار عالمه
از غریبیات /هر چقد بگم کمه
یا امام حسن
(سیدی حسن، ای غریب فاطمه)

دست و پاتو می‌بوسم، از حال با گریه میرم


هر جوری باشه ازت، اذن میدون می‌گیرم*
میدونم نه نمیگی، تو به یتیم حسن
شیرین تر از عسله، از عشقت کشته شدن
مهربون عمو/ رزم من دیدن داره
آخه رزم من / جلوه حسن داره
آخه رزم من / جلوه حسن داره
مهربون عمو
(سیدی حسین، اذن رفتنم بده)

طفلی که گریه میکرد، پای تابوت حسن
مگه میشه که حالا، تیربارونش نکنن؟
آه از اون لحظه ای که، افتادی دست عدو
از دست و پا زدنت، پیش چشمای عمو
پا نکش به خاک/ میکشی منو عمو
تنها موند حسین / با سپاهِ روبرو
غربت منو / با برادرم بگو
زاده ی حسن
(یا بن مجتبی، نوگل برادرم)

http://meysammotiee.ir/post/925

۱
می سوزونه دلم رو شوق دیدار بقیع (واحد)
8.73 MB
  دانلود
۲
می سوزونه دلم رو شوق دیدار بقیع (واحد)
8.73 MB
  دانلود
۳
می سوزونه دلم رو شوق دیدار بقیع (واحد)
8.73 MB
  دانلود
۴
می سوزونه دلم رو شوق دیدار بقیع (واحد)
8.73 MB
  دانلود







برچسب ها دانلود صوتی میسوزونه دلمو میثم مطیعی متن نوحه میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود مداحی زیبا میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود مداحی دانلود مداحی صوتی میسوزونه دلمو میثم مطیعی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود مداحی میسوزونه دلمو میثم مطیعی صوتی شعر مداحی میسوزونه دلمو میثم مطیعی شعر نوحه میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود میسوزونه دلمو میثم مطیعی متن میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود نوحه متن مداحی میسوزونه دلمو میثم مطیعی کد آهنگ پیشواز میسوزونه دلمو میثم مطیعی همراه اول دانلود سینه زنی میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود مداحی میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود نوحه میسوزونه دلمو میثم مطیعی دانلود میسوزونه دلمو میثم مطیعی مداحی دانلود مداحی میسوزونه دلمو میثم مطیعی mp3 دانلود مداحی خوشکل میسوزونه دلمو میثم مطیعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو