loading...

آهنگ گلچین

    شب منو شب تو تب منو تب تو ، اسم تو رو لب من اسم من رو لب تو پرم از عشق چشات مهربونی تو نگات ، جون میگیره نفسام با اون عطر نفسات منو تو هر دو عاشق حالا بهم رسیدیم ، تو سختی های دنیا د

حسین بازدید : 128 پنجشنبه 07 شهریور 1398

 

 

شب منو شب تو تب منو تب تو ، اسم تو رو لب من اسم من رو لب تو

پرم از عشق چشات مهربونی تو نگات ، جون میگیره نفسام با اون عطر نفسات

منو تو هر دو عاشق حالا بهم رسیدیم ، تو سختی های دنیا دوتایی نبریدیم

برای هم میمیریم کنار هم میخندیم ، روی تنهایی و غم چشامونو میبندیم

خدا برای این عشق به تو مدیونم ، تا جون دارم بدون قدرشو میدونم

میخوام دعا کنم تموم عشقارو ، خدا برای امشب از تو ممنونم

 

خدا برای امشب از تو ممنونم

دانلود آهنگ شب منو شب تو تب منو تب تو اسم تو رو لب من اسم من رو لب تو

خیلی دلم روشنه ، نبضم برات میزنه تو که برای منی دنیا برای منه

یه حسی داره میگه شروع عاشقیه دلم میخواد ببینی دیوونه ی تو کیه

منو تو هر دو عاشق حالا بهم رسیدیم ، تو سختی های دنیا دوتایی نبریدیم

برای هم میمیریم کنار هم میخندیم ، روی تنهایی و غم چشامونو میبندیم

خدا برای این عشق به تو مدیونم ، تا جون دارم بدون قدرشو میدونم

میخوام دعا کنم تموم عشقارو ، خدا برای امشب از تو ممنونم

خدا برای این عشق به تو مدیونم ، تا جون دارم بدون قدرشو میدونم

میخوام دعا کنم تموم عشقارو ، خدا برای امشب از تو ممنونم

خدا برای امشب از تو ممنونم ….

 

newsong.ir

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ امید زمانی به نام مدیونم دانلود آهنگ امید زمانی ممنونم با کیفیت 320 دانلود آهنگ خدا برای این عشق به تو مدیونم تا جون دارم بدون قدرشو میدونم متن آهنگ ممنونم از امید زمانی دانلود اهنگ منو تو هردو عاشق اهنگ محلی امید زمانی دکتر امید زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو