loading...

آهنگ گلچین

X دانلود آهنگ جدید نگاهت مثل اینه رو به رومه لینک مستقیم X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ بی کلام نگاهت مثل اینه رو به رومه X دانلود آهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز نگاهت مثل اینه رو به

حسین بازدید : 211 دوشنبه 28 مرداد 1398
X دانلود آهنگ جدید نگاهت مثل اینه رو به رومه لینک مستقیم X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ بی کلام نگاهت مثل اینه رو به رومه X دانلود آهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز نگاهت مثل اینه رو به رومه برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز نگاهت مثل اینه رو به رومه برای ایرانسل X دانلود ریمیکس نگاهت مثل اینه رو به رومه X متن آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه X دانلود آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه X دانلود آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه با کیفیت 320

نگاهت نگاهت مثل آیینه رو به رومه دو چشمات قبله گاه آرزومه
بیتو آفتاب عشقم لب بومه این آفتاب بپره کارم تمومه
دلو جونمو باختم تو رو عاشق شناختم تا من کلبه عشقو تو دستای تو ساختم
یه سینه ریز الماس بغل بغل گل یاس پیشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس

 

تو دنیایی که عشق خیال و خوابه مثل جاری آب توی سرابه
به پابوس تو عشق تو رفتم برای این من عاشق ثوابه
دلو جونمو باختم تو رو عاشق شناختم تا من کلبه عشقو تو دستای تو ساختم
یه سینه ریز الماس بغل بغل گل یاس پیشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس
رو خط سرنوشتم اسم تو رو نوشتم رفتم و توی دست عاشق تو گذاشتم

http://didarmusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ جدید نگاهت مثل اینه رو به رومه لینک مستقیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی کلام نگاهت مثل اینه رو به رومه دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز نگاهت مثل اینه رو به رومه برای همراه اول کد آهنگ پیشواز نگاهت مثل اینه رو به رومه برای ایرانسل دانلود ریمیکس نگاهت مثل اینه رو به رومه متن آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه دانلود آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه دانلود آهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو