loading...

آهنگ گلچین

دستت تو دستم با من برقص عزیزم   هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای اشوه تو میریزم برام خنده شیزین توعطر موی تو مثه فصل بهاره همه شیطونی سادگی دل

حسین بازدید : 87 یکشنبه 20 مرداد 1398

دستت تو دستم با من برقص عزیزم

 

هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم

دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای اشوه تو میریزم
برام خنده شیزین توعطر موی تو مثه فصل بهاره
همه شیطونی سادگی دلدادگی ازتو نگات میباره
ولی سکوت سنگین تو غمگین تو غم دنیا رو داره
همش از تو میخوام بخونی بگم عزیزم دلم یه بیقراره
همه میگن این خود عشقه
هرکی که یارش خوشگله توی بهشته
دستت تو دستم با من برقص عزیزم هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم

 

دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای اشوه تو میریزم
منو تو میشه ما بشیم همرا بشیم واست جونمو میدم
زیرو رو شده دنیای من فردای من تا که به تو رسیدم
کی باورش میشد بیخبر توی یه سفرتو چنگ من بیفتی
مثه شقایفی تو کویر تو این هیرو ویر تو قلب من شکفتی
دستت تو دستم با من برقص عزیزم هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم
دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای اشوه تو میریزم
دستت تو دستم با من برقص عزیزم هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم
دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای اشوه تو میریزم
برام خنده شیزین توعطر موی تو مثه فصل بهاره
همه شیطونی سادگی دلدادگی ازتو نگات میباره
ولی سکوت سنگین تو غمگین تو غم دنیا رو داره
همش از تو میخوام بخونی بگم عزیزم دلم یه بیقراره
همه میگن این خود عشقه
هرکی که یارش خوشگله توی بهشته
دستت تو دستم با من برقص عزیزم هرچی گله تو دنیا میخوام به پات بریزم
دستت تو دستم با من برقص عزیزم جونمو من به پای عشوه تو میریزم

http://nakaman1.ir







برچسب ها شعر آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم کد آهنگ پیشواز دستت تو دستم با من برقص عزیزم همراه اول دانلود آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم بهمراه متن کد آهنگ پیشواز دستت تو دستم با من برقص عزیزم کد آهنگ پیشواز دستت تو دستم با من برقص عزیزم ایرانسل آکورد آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم دانلود اهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای دستت تو دستم با من برقص عزیزم متن آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم دانلود آهنگ mp3 دستت تو دستم با من برقص عزیزم دانلود آهنگ جدید دستت تو دستم با من برقص عزیزم تکست آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم دانلود آهنگ دستت تو دستم با من برقص عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو