loading...

آهنگ گلچین

X کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد ایرانسل X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X تکست آهنگ محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ محکوم از م

حسین بازدید : 53 شنبه 19 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد ایرانسل X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X تکست آهنگ محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد همراه اول X دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد به همراه متن X دانلود آهنگ mp3 محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ زیبای محکوم از میلاد راستاد X متن آهنگ محکوم از میلاد راستاد X کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد X تکست اهنگ X شعر آهنگ محکوم از میلاد راستاد X دانلود آهنگ جدید محکوم از میلاد راستاد X دانلود اهنگ جدید X آکورد آهنگ محکوم از میلاد راستاد X متن آهنگ

 

این آخرا چقدر دردسر داد

آخه سرد دستاش پریشونه چشماش

 منو کشت با حرفاش

نمیخواد بمونه میگیره بهونه

چه جوری میتونی دیوونه

 

 

هر جا که میرم بین این آدما میبینمت

هر جا که میری میگم با من تو رو میدیدنت

اون من نبودم پی بازی کی رفته تنت

خیلی حسودن که شدن باعثه دل کندنت

باعثه دل کندنت باعثه دل کندنت باعثه دل کندنت

چه احساسه عجیبی بی تو دارم

همین روزا که داری دور میشی

واسه از یاد من رفتن یه روزی

به بودن با یکی مجبور میشی

میونه شب به همراه چراغها

کنار دستاش خاموش میشی

واسه فراموشه عطر تنه من

به آغوشه یکی محکوم میشی

هر جا که میرم بین این آدما میبینمت

هر جا که میری میگم با من تو رو میدیدنت

اون من نبودم پی بازی کی رفته تنت

خیلی حسودن که شدن باعثه دل کندنت

باعثه دل کندنت باعثه دل کندنت باعثه دل کندنت

منبع سایت ناکامان

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد ایرانسل دانلود اهنگ دانلود موزیک تکست آهنگ محکوم از میلاد راستاد دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد بهمراه متن کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد همراه اول دانلود آهنگ محکوم از میلاد راستاد به همراه متن دانلود آهنگ mp3 محکوم از میلاد راستاد دانلود آهنگ زیبای محکوم از میلاد راستاد متن آهنگ محکوم از میلاد راستاد کد آهنگ پیشواز محکوم از میلاد راستاد تکست اهنگ شعر آهنگ محکوم از میلاد راستاد دانلود آهنگ جدید محکوم از میلاد راستاد دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ محکوم از میلاد راستاد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو