loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ دیگه منو بازی نده,    دانلود آهنگ قدیمی اگه باز بگی که دوستم نداری,    دانلود آهنگ اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی از

حسین بازدید : 752 جمعه 18 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ دیگه منو بازی نده
,    دانلود آهنگ قدیمی اگه باز بگی که دوستم نداری
,    دانلود آهنگ اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی از علیرضا قادری
,    اگه باز بگی که دوستم نداری اگه باز بریو تنهام بذاری
,    اگه بازبری وتنهام بزاری شهاب بخارایی
,    دانلود اهنگ نگو به دلم با دروغ
,    دانلود اهنگ های شاد شهاب بخارایی
,    دانلود اهنگ رقیب شهاب بخارایی
,    اهنگ انگاری من گفتم بری تنهام بزاری
,   

 

https://www.bibakmusic.com/

 

متن آهنگ پشیمونی ۲ از شهاب بخارایی

اگه باز بگی که دوستم نداری

اگه باز بری و تنهام بذاری

تو خودت خوب میدونی دوست دارم

تو بخوای ماه و تو دستات میزارم

اگه هر لحظه ازم جدا بشی

یا بری پری قصه ها بشی

تو بازم خوب میدونی دوست دارم

همه دنیا رو تو دستات میزارم

اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی

باز تو چشات میخونم که با من نمیمونی

نگو به دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

nagoo be delam ba doroogh kr bi to tanha moondam

دیگه منو بازی نده من دستتو خوندم

dige mano bazi nade man dasteto khoondam

تو بیا دنیاتو خندون میکنم

باغ دستاتو گلستون میکنم

همه ی ستاره های دنیا رو

توی چشمای تو مهمون میکنم

تو همونی تو همونی تو همونی تو که ماه آسمونی

توی دنیا تو رو دارم تو همونی که توی قلب من میمونی

اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی

باز تو چشات میخونم که با من نمیمونی

نگو به دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

nagoo be delam ba doroogh kr bi to tanha moondam

دیگه منو بازی نده من دستتو خوندم

dige mano bazi nade man dasteto khoondam

اگه باز بگی که دوستم نداری

اگه باز بری و تنهام بذاری

تو خودت خوب میدونی دوست دارم

تو بخوای ماه و تو دستات میزارم

اگه هر لحظه ازم جدا بشی

یا بری پری قصه ها بشی

تو بازم خوب میدونی دوست دارم

همه دنیا رو تو دستات میزارم

اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی

باز تو چشات میخونم که با من نمیمونی

نگو به دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

nagoo be delam ba doroogh kr bi to tanha moondam

دیگه منو بازی نده من دستتو خوندم

dige mano bazi nade man dasteto khoondam

ترانه آهنگ پشیمونی ۲ از شهاب بخارایی

تو خودت خوب میدونی دوست دارم

تو بخوای ماه و تو دستات میزارم

اگه هر لحظه ازم جدا بشی

یا بری پری قصه ها بشی

تو بازم خوب میدونی دوست دارم

همه دنیا رو تو دستات میزارم

اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی

باز تو چشات میخونم که با من نمیمونی

نگو به دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

nagoo be delam ba doroogh kr bi to tanha moondam

دیگه منو بازی نده من دستتو خوندم

dige mano bazi nade man dasteto khoondam







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه منو بازی نده دانلود آهنگ قدیمی اگه باز بگی که دوستم نداری دانلود آهنگ اگه همه دنیا بگن اومدی و پشیمونی از علیرضا قادری اگه باز بگی که دوستم نداری اگه باز بریو تنهام بذاری اگه بازبری وتنهام بزاری شهاب بخارایی دانلود اهنگ نگو به دلم با دروغ دانلود اهنگ های شاد شهاب بخارایی دانلود اهنگ رقیب شهاب بخارایی اهنگ انگاری من گفتم بری تنهام بزاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو