loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دل دل نکن از علیرضا قرینه میدونی میخوام تو رو انقده تو دل دل نکنتموم دیگه فقط دست منو تو ول نکنتموم دنیا شدی انقده بهم بد نکنجلو همه انقده دست منو تو رد نکنمن دلم میخوادت چرا نیست تو حواستهم

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ دل دل نکن از علیرضا قرینه

میدونی میخوام تو رو انقده تو دل دل نکن
تموم دیگه فقط دست منو تو ول نکن
تموم دنیا شدی انقده بهم بد نکن
جلو همه انقده دست منو تو رد نکن

من دلم میخوادت چرا نیست تو حواست
همه چیتو حفظم حتی رنگ لباست
دل توو دلم نیست واسه دیدن چشمات
همه چی قشنگه کنار تو حتی اخمات


تکست آهنگ دل دل نکن از علیرضا قرینه



ببین دیوونه من اونم که میخوادت
همون که عشقش همیشه هست به یادت
کسی که هرجا زیر چشمی میپادت
با تو که باشم همه چی رو رواله
بدون تو یه روز واسم مثل یه ساله
ببین که اسمم افتاده توو فالت

 


منبع  balmusic.ir


 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (5.69 مگابایت)







برچسب ها کد آهنگ پیشواز علیرضا قرینه به نام دل دل نکن برای ایرانسل دانلود آهنگ علیرضا قرینه به نام دل دل نکن دانلود آهنگ جدید علیرضا قرینه به نام دل دل نکن لینک مستقیم دانلود آهنگ علیرضا قرینه به نام دل دل نکن با کیفیت 320 متن آهنگ علیرضا قرینه به نام دل دل نکن دانلود آهنگ بی کلام علیرضا قرینه به نام دل دل نکن کد آهنگ پیشواز علیرضا قرینه به نام دل دل نکن برای همراه اول دانلود ریمیکس علیرضا قرینه به نام دل دل نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو