loading...

آهنگ گلچین

X متن آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه X کد آهنگ پیشواز کامران مولایی به نام آغوش ویرونه برای ایرانسل X دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام آغوش ویرونه لینک مستقیم X دانلود

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X متن آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه X کد آهنگ پیشواز کامران مولایی به نام آغوش ویرونه برای ایرانسل X دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام آغوش ویرونه لینک مستقیم X دانلود آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه X دانلود ریمیکس کامران مولایی به نام آغوش ویرونه X دانلود آهنگ بی کلام کامران مولایی به نام آغوش ویرونه X کد آهنگ پیشواز کامران مولایی به نام آغوش ویرونه برای همراه اول X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید
متن آهنگ آغوش ویرونه از کامران مولایی

آغوش ویرونه ی من امنیتی برات نداشت
کابوس تلخ زندگی راهی جلوی پام نذاشت
من سست و بی تعادلم نشد بهم تکیه کنی
باعث شدم افسرده شی توو خلوتت گریه کنی

تاوان سادگیت شدم تجربه ای تلخ و غلط
دنیای ما یکی نبود من معذرت میخوام ازت
دنیای ما یکی نبود من معذرت میخوام ازت

نساز نسوز به پای من سازش کنی باختی

 

نمون برو دووم نداشت رویایی که ساختی
نمون برو دووم نداشت رویایی که ساختی

تکست آهنگ آغوش ویرونه از کامران مولایی


دنیای ناچیز منو بهم بریز بزار برو
حق تو بیشتر از منه اشکمو در نیار برو
به من خوشی نیومده رفیق تو رگیم غمه
آیندت رو خراب نکن که زندگیم جهنمه

نساز نسوز به پای من سازش کنی باختی
نمون برو دووم نداشت رویایی که ساختی
نمون برو دووم نداشت رویایی که ساختی


منبع  balmusic.ir


 







برچسب ها متن آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه کد آهنگ پیشواز کامران مولایی به نام آغوش ویرونه برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام آغوش ویرونه لینک مستقیم دانلود آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه دانلود ریمیکس کامران مولایی به نام آغوش ویرونه دانلود آهنگ بی کلام کامران مولایی به نام آغوش ویرونه کد آهنگ پیشواز کامران مولایی به نام آغوش ویرونه برای همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ کامران مولایی به نام آغوش ویرونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو