loading...

آهنگ گلچین

X دانلود آهنگ جدید پوریا صالحی به نام دنیا لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز پوریا صالحی به نام دنیا برای همراه اول X دانلود آهنگ بی کلام پوریا صالحی به نام دنیا X دانلود ریمیکس پوریا ص

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X دانلود آهنگ جدید پوریا صالحی به نام دنیا لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز پوریا صالحی به نام دنیا برای همراه اول X دانلود آهنگ بی کلام پوریا صالحی به نام دنیا X دانلود ریمیکس پوریا صالحی به نام دنیا X دانلود آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا با کیفیت 320 X دانلود آهنگ X متن آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا X کد آهنگ پیشواز پوریا صالحی به نام دنیا برای ایرانسل
متن آهنگ دنیا از پوریا صالحی
دنیا میدونه توی دنیام حتی همه دنیا دورم باشن بی تو تنهام
بیا بردار غمو از توو چشمام آخه چشات میدونن که بی تو نمیتونم
بی تو من یه دیوونم تو باشی پیشم هی عاشق بارونم
توی قلبم جاته دل من باهاته دل من عاشقه برق توو چشماته

تو که یه جوره خاصی چشات میره با اون نگات
دل دیوونم، اونی که جونشم میده برات
گیره خنده هاته من همونم آره همونم
اونی که جونشم میده برات گیره خنده هاته من همونم

تکست آهنگ دنیا از پوریا صالحی

 



تنها بی تو تنهام بی تو نمیشه بی تو
جاتو نمیگیره کسی نمیبینه کسی چشمام جز تو
نمیدونه کسی از حس بینمون حسی که بین ماست
فقط واسه ما دوتاست حسی که بین ماست

تو که یه جوره خاصی چشات میره با اون نگات
دل دیوونم، اونی که جونشم میده برات
گیره خنده هاته من همونم آره همونم
اونی که جونشم میده برات گیره خنده هاته من همونم


منبع  balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید پوریا صالحی به نام دنیا لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز پوریا صالحی به نام دنیا برای همراه اول دانلود آهنگ بی کلام پوریا صالحی به نام دنیا دانلود ریمیکس پوریا صالحی به نام دنیا دانلود آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ پوریا صالحی به نام دنیا کد آهنگ پیشواز پوریا صالحی به نام دنیا برای ایرانسل Pourya Salehi donya
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو