loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مرتضی احمدی شمس العماره,    دانلود اهنگ کامل برفتم بردر شمس العماره جلال همتی,    اهنگ شمس العماره کامل,    متن آهنگ شمس ال

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 10 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی احمدی شمس العماره
,    دانلود اهنگ کامل برفتم بردر شمس العماره جلال همتی
,    اهنگ شمس العماره کامل
,    متن آهنگ شمس العماره جلال همتی
,    متن آهنگ برفتم بر در شمس العماره جلال همتی
,    برفتم بر در شمس العماره کامل
,    متن کامل آهنگ برفتم بر در شمس العماره
,    شعر طنز شمس العماره
,    دانلود اهنگ برفتم بر در شمس العماره همونجایی که دلبر خونه داره

,   

برفتم بر در شمس العماره همونجایی که دلبر خانه داره

برفتم بر در زدم حلقه بر در ، بیامد بر پشت آن در

بگفتا کیستی تو گفتمش من درو وا کن ، من مسکین درو وا کن

من ابول چلاقم درو وا کن ، قلچماقم درو وا کن

درو وا کرد سلام گرمی به ما کرد

منو جا کرد

شربتم داد نوشیدم من ، کبابم داد مکیدم من

هرچی بم داد خوریدم من

جا انداخت ، جا انداخت کپیدم من

کپیدم من سریدم من

سرشب شد هیچ نگفتم ، نصف شب شد هیچ نگفتم

دم صبح شد هیچ نگفتم ، خروسه خوند هیچ نگفتم

من از اون هیچی نخواستم

صد تومن خواست نداشتم ، سی تومن خواست نداشتم

ده تومن خواست نداشتم ، یه تومن خواست نداشتم

یه قرون خواست نداشتم ، یه سیگار خواست نداشتم

ته سیگار خواست نداشتم ، من بیچاره نداشتم

من درمونده نداشتم

امان از این دل

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

 

 

 

https://newsong.ir/دانلود-آهنگ-مرتضی-احمدی-شمس-العماره







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی احمدی شمس العماره دانلود اهنگ کامل برفتم بردر شمس العماره جلال همتی اهنگ شمس العماره کامل متن آهنگ شمس العماره جلال همتی متن آهنگ برفتم بر در شمس العماره جلال همتی برفتم بر در شمس العماره کامل متن کامل آهنگ برفتم بر در شمس العماره شعر طنز شمس العماره دانلود اهنگ برفتم بر در شمس العماره همونجایی که دلبر خونه داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو