loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مرتضی احمدی عمو سبزی فروش,    دانلود اهنگ عمو سبزی فروش من ترب میخوام,    اهنگ عمو سبزی فروش عمت لاشیه,    دانلود اهنگ عمو

حسین بازدید : 293 پنجشنبه 10 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی احمدی عمو سبزی فروش
,    دانلود اهنگ عمو سبزی فروش من ترب میخوام
,    اهنگ عمو سبزی فروش عمت لاشیه
,    دانلود اهنگ عمو سبزی فروش از ارمین نصرتی
,    شعر کامل عمو سبزی فروش بدون سانسور
,    دانلود آهنگ حسن سبزی فروش عهدیه
,    عمو سبزی فروش بی ادبی دانلود
,    اهنگ عمو سبزی فروش ارمین نصرتی
,    عمو سبزی فروش شهپر

,   

 

آهنگ حامد هاکان بنام عمو سبزی فروش

سبزی فروش

عمو سبزی فروش

دانلود آهنگ حامد هاکان عمو سبزی فروش

 

متن آهنگ عمو سبزی فروش از حامد هاکان

سبزی فروش

عمو سبزی فروش

سبزی کم فروش

من طرب می خوام

تو رو یه ربع میخوام

سبزیت گل داره

درد ودل داره

عمو سبزی فروش

سبزی کم فروش

من طرب می خوام

man torob mikham

تو رو یه ربع میخوام

to ro ye robe mikham

عمو سبزی فروش

سبزی کم فروش

من طرب می خوام

man torob mikham

تو رو یه ربع میخوام

to ro ye robe mikham

ترانه آهنگ عمو سبزی فروش از حامد هاکان

عمو سبزی فروش

سبزی کم فروش

من طرب می خوام

man torob mikham

تو رو یه ربع میخوام

to ro ye robe mikham

عمو سبزی فروش

سبزی کم فروش

من طرب می خوام

man torob mikham

تو رو یه ربع میخوام

to ro ye robe mikham

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی احمدی عمو سبزی فروش دانلود اهنگ عمو سبزی فروش من ترب میخوام اهنگ عمو سبزی فروش عمت لاشیه دانلود اهنگ عمو سبزی فروش از ارمین نصرتی شعر کامل عمو سبزی فروش بدون سانسور دانلود آهنگ حسن سبزی فروش عهدیه عمو سبزی فروش بی ادبی دانلود اهنگ عمو سبزی فروش ارمین نصرتی عمو سبزی فروش شهپر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو