loading...

آهنگ گلچین

آهنگ امروز عماد,متن آهنگ امروز عماد,کد موزیک امروز عماد,دانلود آهنگ جدید امروز عماد بهمن ماه 1395,دانلود آهنگ امروز عماد,کد آهنگ امروز عماد,دانلود ترانه امروز ع

حسین بازدید : 223 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ امروز عماد www.xni3e.ir
Lyrics Music Emad Emrooz
متن آهنگ امروز عماد
ترانه و شعر آهنگ امروز عماد
امروز که تو مستی کنار من انگار تمومه غصه ها مردن
دارم یه حسه عاشقونه باز توام عاشقمی از نگاهت پیداست
دارم با تو خوشبختیمو میسازم دلم رو به چشمای تو میبازم
دستامو بگیر گل من بازم منو باور کن پر احساسم
با تو آرومم به تو مدیونم این حسه قشنگه عاشقی رو
تو رو میخوامت بیشتر از جونم دنیامو به تو مدیونم/


با تو آرومم به تو مدیونم این حسه قشنگه عاشقی رو
تو رو میخوامت بیشتر از جونم دنیامو به تو مدیونم
تکست آهنگ امروز عماد
خوشبختی همینجاست پیشه چشمات تویه دستام
روی لبهاست پره حسه تویه قلبم چه احساسی از تو مینویسه
با تو آرومم به تو مدیونم این حسه قشنگه عاشقی رو
تو رو میخوامت بیشتر از جونم دنیامو به تو مدیونم
با تو آرومم به تو مدیونم این حسه قشنگه عاشقی رو
تو رو میخوامت بیشتر از جونم دنیامو به تو مدیونم


http://www.faratext.com







برچسب ها آهنگ امروز عماد متن آهنگ امروز عماد کد موزیک امروز عماد دانلود آهنگ جدید امروز عماد بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ امروز عماد کد آهنگ امروز عماد دانلود ترانه امروز عماد دانلود موزیک ویدیو امروز عماد متن ترانه امروز عماد ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل امروز عماد دانلود آهنگ امروز عماد کیفیت 320 تکست آهنگ امروز عماد دانلود آهنگ جدید امروز عماد دانلود آهنگ با لینک مستقیم امروز عماد کد پیشواز همراه اول امروز عماد ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو