loading...

آهنگ گلچین

      به دادم برس دیگه خستم بی تو از این استرس بس که با رویای تو رفتم تو حس جای خالیت توی دلم بد میشه حس بد تا نکن اینجوری قلب من و رها نکن با رفتنت روزگارم و سیاه نکن من و زا براه ن

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

 

 

به دادم برس دیگه خستم بی تو از این استرس
بس که با رویای تو رفتم تو حس
جای خالیت توی دلم بد میشه حس
بد تا نکن اینجوری قلب من و رها نکن
با رفتنت روزگارم و سیاه نکن من و زا براه نکن

تا دیدی دیونتم دله تو زود ازم برید
ندیدی دلم میخوادت میرفتی به هر طریق
تا روزِ بدم رسید تو چشم بستی روی من
نخواستی بمونی بام ندیدی دیونتم

تکست آهنگ به دادم برس از امیربهادر

 



منو می پیچی که با یکی دیگه قاطی شی
پس اون همه قول های که دادی چی
تو چی واسم گذاشتی جز هیچی

تا دیدی دیونتم دله تو زود ازم برید
ندیدی دلم میخوادت میرفتی به هر طریق
تا روزِ بدم رسید تو چشم بستی روی من
نخواستی بمونی بام ندیدی دیونتم

 

دانلود آهنگ جدید امیربهادر به نام به دادم برس
Download NewSong By Amirbahador Called be dadam beres

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.09 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.44 مگابایت)

 

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید به دادم برس از امیربهادر دانلود آهنگ به دادم برس از امیربهادر با لینک مستقیم دانلود آهنگ به دادم برس از امیربهادر با کیفیت 320 دانلود ریمیکس به دادم برس از امیربهادر کد آهنگ پیشواز به دادم برس از امیربهادر همراه اول دانلود آهنگ به دادم برس از امیربهادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز به دادم برس از امیربهادر ایرانسل متن آهنگ به دادم برس از امیربهادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو