loading...

آهنگ گلچین

  منو حالا نوازش کن ، که این فرصت نره از دست  شاید این آخرین باره ، که این احساس زیبا هست منو حالا نوازش کن ، همین حالا که تب کردم اگه لمسم کنی شاید ، به دنیای تو برگردم هنوزم میشه عاشق

حسین بازدید : 239 سه شنبه 25 تیر 1398

 

منو حالا نوازش کن ، که این فرصت نره از دست 
شاید این آخرین باره ، که این احساس زیبا هست

منو حالا نوازش کن ، همین حالا که تب کردم

اگه لمسم کنی شاید ، به دنیای تو برگردم

هنوزم میشه عاشق بود ، تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش ، اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم آخر، تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم ، میدونم قسمتم اینه

تو از چشمای من خوندی ، که از این زندگی خستم

 

کنارت اونقدر آرومم ، که از مرگ هم نمیترسم

تنم سرده ولی انگار ، تو دستای تو آتیشه

خودت پلکامو میبندی و این قصه تموم میشه

هنوزم میشه عاشق بود ، تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش ، اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم آخر، تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم ، میدونم قسمتم اینه

 

http://davoodemami.blogfa.com







برچسب ها دانلود آهنگ منو حالا نوازش کن منو حالا نوازش کن ابی و شادمهر دانلود آهنگ منو حالا نوازش کن با صدای فریال دانلود آهنگ ابی منو حالا نوازش کن 320 دانلود آهنگ نوازش ابی 320 دانلود اهنگ نوازش ابی از ویکی صدا منو حالا نوازش کن شاعر متن اهنگ نوازش ابی منو حالا نوازش کن فریال صوتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو