loading...

آهنگ گلچین

  میرن خوابشو دیدن من این جدایی رو به جون خریدم هی بی رحم دارم تنهایی میرم تو هم بازی نکن با عشق نتیجشو دیدم آهای عشق مجازی دیگه منو نداری چقدر گرفتی آخه عشق منو به بازی آهای عشق مجازی نیاد س

حسین بازدید : 71 سه شنبه 25 تیر 1398

 

میرن خوابشو دیدن من این جدایی رو به جون خریدم

هی بی رحم دارم تنهایی میرم تو هم بازی نکن با عشق نتیجشو دیدم

آهای عشق مجازی دیگه منو نداری چقدر گرفتی آخه عشق منو به بازی

آهای عشق مجازی نیاد سرت الهی سایش سرت بمونه تا وقتی زنده باشی

 

♫ ♫ دانلود آهنگ عشق مجازی ♫ ♫

رفتم دیگه خاموشه خطم راهی که رفتیمو میخوام تنهایی برگردم

آهای دلیل سردردم خودم بد عادتت کردم یکم فکر کنی میفهمی خود من آدمت کردم

آهای عشق مجازی دیگه منو نداری چقدر گرفتی آخه عشق منو به بازی

آهای عشق مجازی نیاد سرت الهی سایش سرت بمونه تا وقتی زنده باشی

آهای عشق مجازی دیگه منو نداری چقدر گرفتی آخه عشق منو به بازی

آهای عشق مجازی نیاد سرت الهی سایش سرت بمونه تا وقتی زنده باشی

 music-ava.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download Now!







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ آهای عشق مجازی احمد سلو دانلود آهنگ جدید آهای عشق مجازی احمد سلو کد آهنگ پیشواز آهای عشق مجازی احمد سلو ایرانسل دانلود آهنگ آهای عشق مجازی احمد سلو با کیفیت 320 متن آهنگ آهای عشق مجازی احمد سلو دانلود آهنگ آهای عشق مجازی احمد سلو با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس آهای عشق مجازی احمد سلو کد آهنگ پیشواز آهای عشق مجازی احمد سلو همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو