loading...

آهنگ گلچین

  متن آهنگ فرق داری با همه از احسان اسلامی فر دلمو برد اون چشاتو اون خنده هاتهمه حرفها رو زد به من اون نگاتچی توو چشاته که میتونی عاشق کنی تو به این زودیحتی دلم میگه بدجوری میمونه پات باشی هرجو

حسین بازدید : 163 سه شنبه 25 تیر 1398

 

متن آهنگ فرق داری با همه از احسان اسلامی فر

دلمو برد اون چشاتو اون خنده هات
همه حرفها رو زد به من اون نگات
چی توو چشاته که میتونی عاشق کنی تو به این زودی
حتی دلم میگه بدجوری میمونه پات باشی هرجوری

آخه درد و بلات به جونم عشقم جون بخواه به روی چشمم
میشه عاشق بود و با تو غصه رو ولش کرد
اومدی توو سرنوشتم انقده خوبی تو عشقم

 

که دنیا رو کردی بهشتم آره تویی فرشته ام

تکست آهنگ فرق داری با همه از احسان اسلامی فر


بیا بسازیم و بسوزیم ما به پای هم
تو که میدونی میمرم یه روز تو نباشی کنار من
یه جوری خاصی فرق داری با همه
هرچی بگم از تو بازم کمه
میخوام تا عمر دارم دستتو بگیرم
بدون تو من هیچ جایی نمیرم

آخه درد و بلات به جونم عشقم جون بخواه به روی چشمم
میشه عاشق بود و با تو غصه رو ولش کرد
اومدی توو سرنوشتم انقده خوبی تو عشقم
که دنیا رو کردی بهشتم آره تویی فرشته ام

منبع - بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه با لینک مستقیم دانلود آهنگ احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه دانلود ریمیکس احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه دانلود آهنگ احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه ایرانسل دانلود آهنگ جدید احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه همراه اول متن آهنگ احسان اسلامی فر به نام فرق داری با همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو