loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیریبه نام یکیو دارم Download NewSong By Ehsan Khajeh Amiri Called yekio daram       متن آهنگ یکیو دارم از احسان خواجه امیری آخه کی انقدر مثل تو ن

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 19 تیر 1398

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیریبه نام یکیو دارم
Download NewSong By Ehsan Khajeh Amiri Called yekio daram

 

 

 

متن آهنگ یکیو دارم از احسان خواجه امیری

آخه کی انقدر مثل تو نابه چی به اندازه چشمای تو جذابه
آخه کی انقدر با دلم جوره توو دلم جای ی دیوونه مغروره
اونی که عطرش میمونه یادم به هرکسی جط اون بی اعتمادم
اونی که میخوامش و میخوادم

 

 

 

 

یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره

تکست آهنگ یکیو دارم از احسان خواجه امیری


این بیقراری قانون عشقه کی جز خودت توو این سرنوشته
میدونه قلبم حتی جهنم تو که باشی بهشته
دار و ندارِ این دل تویی تو اصلا قبوله هرچی بگی تو
قلبی که اینقدر بی تابه واست مگه میتونه بی تو

یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.64 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (5.23 مگابایت)

 

 


 

منبع بالموزیک

 







برچسب ها متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم همراه اول شعر اهنگ احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم تکست آهنگ دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم ایرانسل متن ترانه احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم تکست اهنگ احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو