loading...

آهنگ گلچین

X کد آهنگ پیشواز مهرشید حبیبی به نام استوری همراه اول X دانلود آهنگ های درخواستی X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ های نایاب X بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید X دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 57 یکشنبه 16 تیر 1398
X کد آهنگ پیشواز مهرشید حبیبی به نام استوری همراه اول X دانلود آهنگ های درخواستی X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ های نایاب X بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید X دانلود آهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز مهرشید حبیبی به نام استوری ایرانسل X دانلود ریمیکس مهرشید حبیبی به نام استوری X متن آهنگ مهرشید حبیبی به نام استوری X دانلود آهنگ مهرشید حبیبی به نام استوری X دانلود آهنگ جدید مهرشید حبیبی به نام استوری X دانلود موزیک X Ahang Jadid Irani X Download New Music

 

منو ول کردی ♫ رفتی از ♫ وقتی که ..♫♬

تو رفتی ♫ دیگه آروم ♫ نمیشه دلم..♫♬

یه سری حرفا تو ♫ این سینمه که ♫ نمیشه بگم..♫♬

هر کاری میکنم ♫ با این دلم ♫ نمیشه برم..♫♬

همه خاطراتم از ذهنم ♫ میرن من از اینکه ♫ زنده ام سیرم..♫♬

تو که میگفتی ♫ تازه نشستی اینجا چرا ♫ دل کنی پس..♫♬

..♫♬

من که با فکرت درگیرم ♫ هر شب با قاب ♫ عکست ور میرم..♫♬

باشه تموم ♫ تو رفتی ♫ منم میرم..♫♬

استرس بهم ♫ وارد می کرد ♫ خدا رو همیشه..♫♬

شاهد می کرد ♫ که بعد من بعد تو ♫ دلخوشی وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا ♫ الکی بی قراره..♫♬

استرس بهم وارد ♫ می کرد خدا ♫ رو همیشه شاهد..♫♬

..♫♬

می کرد که بعد من ♫ بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزارید استوری بزاره ♫ که مثلا الکی ♫ بی قراره..♫♬

منو ول کردی ♫ رفتی از ♫ وقتی که..♫♬

تو رفتی ♫ دیگه آروم ♫ نمیشه دلم..♫♬

یه سری حرفا ♫ تو این سینمه ♫ که نمیشه بگم..♫♬

هر کاری میکنم ♫ با این دلم ♫ نمیشه برم..♫♬

..♫♬

همه خاطراتم از ♫ ذهنم میرن من از اینکه ♫ زنده ام سیرم..♫♬

تو که میگفتی تازه ♫ نشستی اینجا چرا ♫ دل کنی پس..♫♬

من که با فکرت درگیرم ♫ هر شب با قاب ♫ عکست ور میرم..♫♬

باشه ♫ تموم تو رفتی ♫ منم میرم..♫♬

استرس بهم ♫ وارد می کرد خدا ♫ رو همیشه..♫♬

..♫♬

شاهد می کرد که ♫ بعد من بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا الکی ♫ بی قراره..♫♬

استرس بهم وارد می کرد ♫ خدا رو ♫ همیشه شاهد..♫♬

می کرد که بعد من ♫ بعد تو دلخوشی ♫ وجود نداره..♫♬

بزاره استوری ♫ بزاره که مثلا ♫ الکی بی قراره..♫♬

..♫♬

 

 

 

http://tibamusic.com

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مهرشید حبیبی به نام استوری همراه اول دانلود آهنگ های درخواستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ های نایاب بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز مهرشید حبیبی به نام استوری ایرانسل دانلود ریمیکس مهرشید حبیبی به نام استوری متن آهنگ مهرشید حبیبی به نام استوری دانلود آهنگ مهرشید حبیبی به نام استوری دانلود آهنگ جدید مهرشید حبیبی به نام استوری دانلود موزیک Ahang Jadid Irani Download New Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو