loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ پیش میاد از میلاد رستمی جون میگیره با تو زندگی من دیوونهبهونه میگیره دلم عاشق اون دوتا چشمه کهنشونه میگیره قلب منو تنها نروعشقم نباشی من نیستم پای عشقی کهاز دل و جونمه موندمو وای میستمتو مید

حسین بازدید : 85 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ پیش میاد از میلاد رستمی

جون میگیره با تو زندگی من دیوونه
بهونه میگیره دلم عاشق اون دوتا چشمه که
نشونه میگیره قلب منو تنها نرو
عشقم نباشی من نیستم پای عشقی که
از دل و جونمه موندمو وای میستم
تو میدونی که دنبال هیچ کسی
به غیر تو نیستم بگیر دست منو


پیش میاد که دلم خیلی تنگ بشه واست
تو یه بار بگو حرفتو راحت بگو عاشق خود منی
پیش که دلم کنه خیلی هواتو
آخه زندگی جاریه باتو بگو قلبمو نمیشکنی

تکست آهنگ پیش میاد از میلاد رستمی



مثل هواست واسه من که باهاتم
خوبه همین که توو خاطره هاتم
روزای تکراری رو شبهای بیداری
چه روبه راهست با تو زندگی جونم
بیا بذار دیگه سر روی شونه ام
حالا که حستو به خودم میدونم

پیش میاد که دلم خیلی تنگ بشه واست
تو یه بار بگو حرفتو راحت بگو عاشق خود منی
پیش که دلم کنه خیلی هواتو


آخه زندگی جاریه باتو بگو قلبمو نمیشکنی

 

 

 

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود ریمیکس میلاد رستمی به نام پیش میاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ میلاد رستمی به نام پیش میاد دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک میلاد رستمی به نام پیش میاد دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ میلاد رستمی به نام پیش میاد Download New Music دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید میلاد رستمی به نام پیش میاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو