loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ یار یار از مازیار احمدی کی اونکه مشتشو واسه تو وا میکنهبین هر جمعیتی تو رو پیدا میکنهبه صلاح تو باشه عشقشم حاشا میکنهمنم اون که با اشاره تو میمیره براتحکم لالایی رو داره واسم آهنگ صداتعشقی ک

حسین بازدید : 51 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ یار یار از مازیار احمدی

کی اونکه مشتشو واسه تو وا میکنه
بین هر جمعیتی تو رو پیدا میکنه
به صلاح تو باشه عشقشم حاشا میکنه
منم اون که با اشاره تو میمیره برات
حکم لالایی رو داره واسم آهنگ صدات
عشقی که داره به تو جا نمیشه توو کلمات

آخه یار یار یار حواسم به تو پرته داعما
آی دلدار تو نباشی تمومه کار من
این اصرار همش از رو علاقه ای که دارم
وای وای وای تو بری گل من کی جات بیاد


تا آخر تو خود همونی که دلم میخواد
میدونی خودم هوای تو رو همه جوره دارم

تکست آهنگ یار یار از مازیار احمدی



دورتو بگردم آخه نمیدونی دلم چجوری گیره
حال من خوبه همون وقتی که دستات دستامو میگیره
دورتو بگردم عشقم نمیدونی آخه حال و هوامو
حظ میکنم پیش تو تک تک ثانیه هامو

آخه یار یار یار حواسم به تو پرته داعما
آی دلدار تو نباشی تمومه کار من
این اصرار همش از رو علاقه ای که دارم
وای وای وای تو بری گل من کی جات بیاد
تا آخر تو خود همونی که دلم میخواد
میدونی خودم هوای تو رو همه جوره دارم

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ مازیار احمدی به نام یار یار دانلود آهنگ جدید مازیار احمدی به نام یار یار دانلود بهترین اهنگ دانلود ریمیکس مازیار احمدی به نام یار یار دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود موزیک مازیار احمدی به نام یار یار متن آهنگ مازیار احمدی به نام یار یار دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو