loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن اهنگ اسمت میاد مصطفی فرجی,    دانلود آهنگ اسمت میاد از مصطفی فرجی,    مصطفی فرجی اسمت میاد,    دانلود اهنگ مصطف

حسین بازدید : 167 جمعه 07 تیر 1398


,   
,    متن اهنگ اسمت میاد مصطفی فرجی
,    دانلود آهنگ اسمت میاد از مصطفی فرجی
,    مصطفی فرجی اسمت میاد
,    دانلود اهنگ مصطفی فرجی من اسمت میاد
,    آهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم این بهت میاد
,    اهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم مصطفی فرجی
,    دانلود اهنگ مصطفی فرجی آبیم
,    دانلود اهنگ مصطفی فرجی استقلال
,    دانلود اهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم این بت میاد

 

متن آهنگ اسمت میاد از مصطفی فرجی

من اسمت میاد دیوونه میشم این بت میاد

من عاشقم مگه میشه کوتاه بیاد

اسمت میاد دیوونه میشه این جونمو

اسمت میاد مگه عاشق میشه کوتاه بیاد

منم که یه تاجیم منم که یه عاشقم

دلم میخواد بگم همیشه من ابیم

 

https://www.myeasymusic.ir/







برچسب ها متن اهنگ اسمت میاد مصطفی فرجی دانلود آهنگ اسمت میاد از مصطفی فرجی مصطفی فرجی اسمت میاد دانلود اهنگ مصطفی فرجی من اسمت میاد آهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم این بهت میاد اهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم مصطفی فرجی دانلود اهنگ مصطفی فرجی آبیم دانلود اهنگ مصطفی فرجی استقلال دانلود اهنگ من اسمت میاد دیوونه میشم این بت میاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو