loading...

آهنگ گلچین

کد موزیک آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی,دانلود آهنگ جدید آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی,دانلود ترانه آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی,کد پیشواز همراه اول آخ

حسین بازدید : 191 پنجشنبه 28 بهمن 1395




متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی www.xni3e.ir
Lyrics Music Masoud Sadeghloo Ft Mehdi Hosseini Akhare Shab
متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی
ترانه و شعر آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی
چه راحت گرفتی این زندگیمو می موندی پیشم اینطور نمیمرد
اینطور نمیکند از اون نگاهت دل دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل
شد دیگه دور از تو و نگاهت قلبمو میگم تو و نگاهت
طرز نگاهت آخر عوض شد آخرترم از این جاده پرت شد
آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم
آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم
تکست آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی
نه حالم خوش نیست دیگه نیستی پیشم شب تو بالکن تنها مثله دیشب تنهام مثله دیشب
هر چی تو خواستی همون شد همه چی دیگه تموم شد
رفتی اون همه عشقو حال کردی قبول نداری اشتباه کردی


تو چه جوری دلت میذاره تو آغوشی بری که بهت حسی نداره
اگه این نی پس هرزگی چیه دستات بوی عطرشو میده
آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم
چه راحت مسیرت از من جدا شد دیگه بریدم نه دیگه پاشو
از روی قلبم این خونه با تو تاریکه تا صبح تاریکه تا صبح
دست به من نزدی نزدیا دست به من بزنی , کافط بزنم فکتو بیارم پایین
آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم
آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم


http://www.faratext.com/







برچسب ها کد موزیک آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود آهنگ جدید آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود ترانه آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی کد پیشواز همراه اول آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود آهنگ با لینک مستقیم آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود آهنگ جدید آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی کیفیت 320 متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی دانلود موزیک ویدیو آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی متن ترانه آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی ljk Hik' [ndn کد آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی تکست آهنگ آخر شب مسعود صادقلو و مهدی حسینی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو