loading...

آهنگ گلچین

  آهنگ نزدیک تر دی جی سروش و ایمان ظهراب دی جی سروش اس جی ترکایمان ظهراب و بابک نوریهرکاری میکنم به تو نزدیک تر شمتو هی ازم میشی دور تر و دور ترهرکاری میکنم که توی چشم تو باشم ولی انگار میشی کو

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 22 خرداد 1398

 

آهنگ نزدیک تر دی جی سروش و ایمان ظهراب

دی جی سروش اس جی ترک
ایمان ظهراب و بابک نوری

هرکاری میکنم به تو نزدیک تر شم
تو هی ازم میشی دور تر و دور تر

هرکاری میکنم که توی چشم تو باشم
ولی انگار میشی کور تر و کور تر

جون منو بگیر ولی اینقد دوری نکن ازم

 

نذار اون حرفایی که نبایدو بهت بگم

اگه دیگه سخته برات که با من بمونی هنوز
برو دیگه نمیخوام دلمو کنی پر پر




هرکاری میکنم به تو نزدیک تر شم
تو هی ازم میشی دور تر و دور تر

هرکاری میکنم که توی چشم تو باشم
ولی انگار میشی کور تر و کور تر

جون منو بگیر ولی اینقد دوری نکن ازم
نذار اون حرفایی که نبایدو بهت بگم

اگه دیگه سخته برات که با من بمونی هنوز
برو دیگه نمیخوام دلمو کنی پر پر



هرکاری میکنم به تو نزدیک تر شم
تو هی ازم میشی دور تر و دور تر

هرکاری میکنم که توی چشم تو باشم
ولی انگار میشی کور تر و کور تر

جون منو بگیر ولی اینقد دوری نکن ازم
نذار اون حرفایی که نبایدو بهت بگم

اگه دیگه سخته برات که با من بمونی هنوز
برو دیگه نمیخوام دلمو کنی پر پر







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو