loading...

آهنگ گلچین

آهنگ همسفر ایمان قیاسیقراره همسفر باشیم،من از جاده نمی ترسمدلم قرصه که تو هستی،که دستاته توی دستمتوی دستممی خوام توی زندگی با تو،همونی شم که دوس داریمی دونم از تمومه عشق،واسه من کم نمی زاریکم نمی زاری

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 22 خرداد 1398

آهنگ همسفر ایمان قیاسی

قراره همسفر باشیم،من از جاده نمی ترسم
دلم قرصه که تو هستی،که دستاته توی دستم
توی دستم
می خوام توی زندگی با تو،همونی شم که دوس داری
می دونم از تمومه عشق،واسه من کم نمی زاری
کم نمی زاری
چقدر این زندگی خوبه،چقدر زیبا شده دنیا
شاید پیدا نشه دیگه،دو تا عاشق شبیه ما
تمومه لحظه هامونو،خدا با عشق زیبا کرد
منو تو گرم این عشقیم،حتی تو این روزای سرد

این عشقو هرروز با خودم،دارم مرور می کنم
از لحظه لحظه خواستنت،حس غرور می کنم


آرامش این خونه رو،چیزی به هم نمی زنه
این خونه رویایه تویه،این خونه رویایه منه
چقدر این زندگی خوبه،چقدر زیبا شده دنیا
شاید پیدا نشه دیگه،دو تا عاشق شبیه ما
تمومه لحظه هامونو،خدا با عشق زیبا کرد
منو تو گرم این عشقیم،حتی تو این روزای سرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو