loading...

آهنگ گلچین

دانلود ریمیکس یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی,دانلود آهنگ یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی,کد پیشواز همراه اول یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهن

حسین بازدید : 40 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود ریمیکس یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی,دانلود آهنگ یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی,کد پیشواز همراه اول یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهنگ بیکلام یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی,متن آهنگ یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی ,دانلود موزیک,دانلود ترانه های جدید,کد پیشواز ایرانسل یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی ,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی

هنوز دوست دارم اینو اشک چشام میگه

چشم و زبون تو فقط داره دروغ میگه

دردت به جون من تنها درد دلم تویی

خورد و خوراک من زهرو به خورد من میدی

صد جور استخاره کردم جواب نه خدا میداد

موندنی نبودی عشقم حادثه خبر نمیداد

دل و قلبت جای دسگه ست زبونت دروغی میگه

که یدونه تار موت به زمین زمان نمیده

یه دروغ بودی گل من، من شکستم و شکستی

بی صدا نبود عزیزم خیلی با صدا شکستی

 

 

_Download 128 kbs_

منبع ناکامان







برچسب ها دانلود ریمیکس یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی دانلود آهنگ یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی کد پیشواز همراه اول یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود آهنگ بیکلام یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی متن آهنگ یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی دانلود موزیک دانلود ترانه های جدید کد پیشواز ایرانسل یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو