loading...

آهنگ گلچین

درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچیدصدای تو که می گفتی به جز تو دل نمی بندمفریب وعده هایت را ندانستم ولی افسوسبه یاد وعده های تو میان گریه می خندمبرو دیگر که دل از غم رها کردمخداحافظ خداحافظ که دیگر

حسین بازدید : 71 سه شنبه 21 خرداد 1398

درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید

صدای تو که می گفتی به جز تو دل نمی بندم

فریب وعده هایت را ندانستم ولی افسوس

به یاد وعده های تو میان گریه می خندم

برو دیگر که دل از غم رها کردم

خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم



تو بودی آسمان من غمت همسایه ی قلبم

ولی خورشید چشم تو به بام دیگری سر زد

قسمبر سوز پنهانم تو را دیگر نمی خواهم

که از باغ دو چشم تو پرستوی دلم پر زد

برو دیگر که دل از غم رها کردم

خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم

در آن غمگین غروب سرد تو از شهرم سفر کردی

نگاهم در افقها مرد و من افسوس می خوردم

شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش کرد

و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش می مردم

برو دیگر که دل از غم رها کردم

خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم







برچسب ها دانلود آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید دانلود آهنگ غمگین کد پیشواز ایرانسل درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید کد پیشواز همراه اول درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود ریمیکس درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو