loading...

آهنگ گلچین

چشمای گریوندل داغونی که پر شده از خون مونده واسه من پشت این لبخندام غمهای پنهون رفتی و من از غم دوریت عمریه دارم میخونم هرکی منو دید خندید به منو گفت که من دیوونم  بعد رفتنت میشم مجنونه بی ل

حسین بازدید : 89 یکشنبه 19 خرداد 1398

چشمای گریوندل داغونی که پر شده از خون

مونده واسه من پشت این لبخندام غمهای پنهون

رفتی و من از غم دوریت عمریه دارم میخونم

هرکی منو دید خندید به منو

گفت که من دیوونم

 

بعد رفتنت میشم مجنونه بی لیلی

دلم دلم دلم شکست ازت خیلی

بعد رفتنت ریه هام میشه پره دود

عشق عشق یکی بود یکی داغون







برچسب ها متن آهنگ چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون دانلود آهنگ بیکلام چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون دانلود آهنگ جدید چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون دانلود آهنگ چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون دانلود ریمیکس چشمای گریون دل داغونی که پر شده از خون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو