loading...

آهنگ گلچین

  سر من داد نزن داد نزن میمیرم😔 موقع رفتن تو آغوشتو میگیرم😔 هرچی گفتی تو به من روی چشام میذارم بعد رفتن تو هم غم به دلم میگیرم💔 آرومم نمیشم نمیشم باور کن🥀 تا تورو نبینمت داد میزنم آدم شو ز

حسین بازدید : 6084 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

سر من داد نزن داد نزن میمیرم😔

موقع رفتن تو آغوشتو میگیرم😔

هرچی گفتی تو به من روی چشام میذارم

بعد رفتن تو هم غم به دلم میگیرم💔

آرومم نمیشم نمیشم باور کن🥀

تا تورو نبینمت داد میزنم آدم شو

زندگیم فدای تو فدای تو چشمایم😔💔

منو باورم کن من آدم بی سایم💔😔

 

سر من داد نزن داد نزن میمیرم😔

موقع رفتن تو آغوشتو میگیرم😔

هرچی گفتی تو به من روی چشام میذارم

بعد رفتن تو هم غم به دلم میگیرم💔

آرومم نمیشم نمیشم باور کن🥀

تا تورو نبینمت داد میزنم آدم شو

زندگیم فدای تو فدای تو چشمایم😔💔

منو باورم کن من آدم بی سایم💔😔







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر من داد نزن داد نزن میمیرم دانلود آهنگ سر من داد نزن داد نزن میمیرم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید سر من داد نزن داد نزن میمیرم متن آهنگ سر من داد نزن داد نزن میمیرم کد آهنگ پیشواز همراه اول سر من داد نزن داد نزن میمیرم دانلود آهنگ بیکلام سر من داد نزن داد نزن میمیرم سر من داد نزن داد نزن میمیرم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس سر من داد نزن داد نزن میمیرم دانلود لینک مستقیم آهنگ سر من داد نزن داد نزن میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو