loading...

آهنگ گلچین

  من و اشکای هر شب و غصه و ماتم و بی قراریتو هم با یکی دیگه و خوب زدی هی دمو بی وفاییمن و بغض تو سینمو بی تو میمیرمو از جداییتو و عشق جدیدتو این همه شادی و بیخیالی من و یاد گذشته و عشقی که رفته

حسین بازدید : 91 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

من و اشکای هر شب و غصه و ماتم و بی قراری
تو هم با یکی دیگه و خوب زدی هی دمو بی وفایی
من و بغض تو سینمو بی تو میمیرمو از جدایی
تو و عشق جدیدتو این همه شادی و بیخیالی

من و یاد گذشته و عشقی که رفته و بیخوابی
تو و دنیای بی منو گفتی که میرمو بیتابی

 

تکست آهنگ عشق جدید از مرتضی سرمدی


دیدی گذاشت و رفت دیدی دروغ میگفت که برام میمیره
دیدی دلمو شکست دیدی چطوری حالا دستاشو میگیره
منه ساده رو باش چطوری گول اون همه حرفاشو میخوردم
منه ساده رو باش چطوری با یه نگاه اون میمردم

من و یاد گذشته و عشقی که رفته و بیخوابی
تو و دنیای بی منو گفتی که میرمو بیتابی

balmusic.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام عشق جدید دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام عشق جدید با کیفیت 320 متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام عشق جدید دانلود لینک مستقیم آهنگ مرتضی سرمدی به نام عشق جدید مرتضی سرمدی به نام عشق جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس مرتضی سرمدی به نام عشق جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی به نام عشق جدید دانلود آهنگ بیکلام مرتضی سرمدی به نام عشق جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی سرمدی به نام عشق جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو