loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آغوش از علی عباسی ,متن آهنگ آغوش از علی عباسی ,دانلود آهنگ بیکلام آغوش از علی عباسی,دانلود ریمیکس آغوش از علی عباسی,دانلود آهنگ جدید آغوش

حسین بازدید : 71 شنبه 18 خرداد 1398





متن آهنگ آغوش از علی عباسی
چه عشقی میکنم وقتی بهم میگی عزیزم
چه عشقی میکنم از عشقت اینجوری مریضم
چقدر اندازته آغوش بی اندازه ی من
چه عشقی میکنم وقتی تورو با من ببینن
بمون واسه ی من

یه جوری عاشقم کن که پای من نلرزه
یه جوری عاشقم باش دل دنیا بلرزه


چقدر بی راهه رفتم که راهم باشی حالا
جهنم خوبه حتی گناهم باشی حالا
تکست آهنگ آغوش از علی عباسی

به من باشه میخوام برگردم هی باز عاشقت شم
به من باشه میریزم جونمو به پای عشقم
نمیدونم چجوری قبل تو من زنده بودم
تو آس قلبمی بی تو همش بازنده بودم، همینه حسودم

یه جوری عاشقم کن که پای من نلرزه
یه جوری عاشقم باش دل دنیا بلرزه
چقدر بی راهه رفتم که راهم باشی حالا
جهنم خوبه حتی گناهم باشی حالا


balmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل آغوش از علی عباسی متن آهنگ آغوش از علی عباسی دانلود آهنگ بیکلام آغوش از علی عباسی دانلود ریمیکس آغوش از علی عباسی دانلود آهنگ جدید آغوش از علی عباسی دانلود آهنگ آغوش از علی عباسی با کیفیت 320 آغوش از علی عباسی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود لینک مستقیم آهنگ آغوش از علی عباسی کد آهنگ پیشواز همراه اول آغوش از علی عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو